fbpx

VPCM perkenal Pakej Jaminan Volkswagen (VAP) untuk Golf, Arteon R-Line 4Motion

Golf GTI IQ.DRIVE with VAP

Volkswagen Passenger Cars Malaysia (VPCM) telah memperkenalkan Pakej Jaminan Volkswagen (Volkswagen Assurance Package, VAP) dalam usaha untuk menawarkan perlindungan dan fleksibiliti yang diperlukan oleh para pemilik kenderaannya.

VAP ditawarkan ke atas semua model dilengkapi ciri IQ.Drive yang kini melibatkan model Golf GTI baharu dan Arteon R-Line 4Motion yang telah dinaik taraf.

Pakej berkenaan memberikan pemilik tambahan jaminan tanpa had perbatuan dan penyelenggaraan selama tiga tahun. Ia bernilai dari RM8,000 hingga RM10,000, bergantung pada model.

Pelanggan yang tidak memilih VAP akan menerima jaminan tanpa had perbatuan untuk dua tahun dan bantuan tepi jalan selama lima tahun.

Pengarah Urusan VPCM, Denyu Bostandzhiev berkata, “Kami kekal komited untuk menawarkan pelanggan dengan produk terbaik yang boleh memenuhi keperluan mereka. Dengan VAP, pelanggan tidak lagi perlu rasa bimbang.”

“Bukan itu sahaja, pasukan juruteknik berpengalaman kami akan memastikan kenderaan pelanggan diperiksa dengan terperinci. Jika ada alat ganti yang perlu diganti, ia akan diganti. Harus tahu juga bahawa kami hanya menggunakan alat ganti tulen bagi memastikan ketahanan dan prestasi terbaik kenderaan,” kata Denyu.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved