fbpx

Rasakan sendiri kehebatan Triton di Mitsubishi Triton Champion Xperience, 24-25 Jun

Mitsubishi Triton Champion Xperience 01

JIKA anda merasai sendiri kehebatan Mitsubishi Triton, ini peluang keemasan anda kerana Mitsubishi Motors Malaysia (MMM) akan mengadakan acara Mitsubishi Triton Champion Xperience.

Acara yang mengujakan ini akan diadakan di Tanamera Experience, Shah Alam pada 24 dan 25 Jun dari 9 pagi hingga 6 petang. Masuk adalah percuma.

Diinspirasikan daripada kejayaan di Asia Cross Country Rally (AXCR) baru-baru ini, acara ini membolehkan pengunjung melihat sendiri kehebatan pengendalian, ketahanan, kuasa dan kebolehpercayaan Triton menerusi sesi taxi ride.

Bukan itu sahaja, anda juga boleh menyertai sesi pandu uji di kawasan off-road yang direka khusus untuk menguji ciri Super-Select 4WD II dan mod Off-Road yang merangkumi Gravel, Sand, Muddy dan Rock.

Pelanggan terawal yang mendaftar untuk sesi pandu uji berkenaan di laman web MMM akan mendapat hadiah berupa baju-T Champion Xperience, pin Touch N Go bernilai RM20 dan peluang untuk memenangi beg North Face Explore Bardu II menerusi cabutan bertuah.

Bukan itu sahaja, pelanggan yang menempah Triton sepanjang acara ini berlangsung juga akan menikmati promosi eksklusif yang sah sehingga 30 Jun 2023, selain mendapat tumbler Stanley.

Harga jualan (atas jalan, tanpa insurans) Triton bermula dari RM105,000 manakala harga jualan Xpander bermula dari RM99,980.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved