fbpx

Mitsubishi Motors Malaysia lancar program kereta terpakai Max Certified

mitsubishi xpander cabaran 12 jam 01

MITSUBISHI Motors Malaysia (MMM) telah melancarkan program kereta terpakainya tersendiri yang menawarkan pengalaman pembelian kereta terpakai jenama Mitsubishi yang mudah kepada pelanggan.

Dikenali sebagai Max Certified, program ini membolehkan pelanggan mencari pelbagai kereta Mitsubishi pra-milik di semua pengedar MMM di seluruh negara dan menukar beli kereta Mitsubishi sedia ada mereka dengan yang baru.

Pelanggan yang ingin membeli kereta Mitsubishi terpakai di bawah program ini tidak perlu risau kerana semua kenderaan telah menjalani pemeriksaan menyeluruh 150 poin yang dilakukan oleh pakar Mitsubishi yang terlatih.

Bukan itu sahaja, semua kereta yang dijual di bawah program ini juga didatangkan dengan jaminan selama 12 bulan yang merangkumi pembaikan dan/atau penggantian enjin, transmisi, stereng dan komponen elektrik disebabkan kerosakan mekanikal.

Semua kereta pra-milik Mitsubishi di bawah program Max Certified berusia tujuh tahun dan ke bawah, dengan perbatuan tidak melebihi 180,000 km ketika jual beli.

Ia juga dilengkapi dengan alat ganti tulen dari pusat servis MMM yang bertauliah, bebas dari kemalangan besar dan kerosakan banjir, serta didatangkan dengan rekod servis lengkap.

Tidak cukup dengan itu, pelanggan juga akan menerima e-baucar servis bernilai RM500 yang boleh ditebus di semua pusat servis MMM semasa melakukan penyelenggaraan berkala.

Shinya Ikeda, Ketua Pegawai Eksekutif MMM berkata program Max Certified menggunakan pendekatan holistik bagi meningkatkan pengekalan pelanggan dan memastikan mereka membeli semua model Mitsubishi yang lain.

“Sementara MMM terus berusaha untuk memperkenalkan model baharu kepada rakyat Malaysia, kami juga berharga dapat menawarkan platform yang mudah untuk diakses dan dipercayai kepada mereka yang ingin membeli kereta Mitsubishi terpakai,” katanya.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved