fbpx

Proton 3S baharu dibuka di Puncak Jalil oleh Atiara Johan

proton 3s jaya johan 06

PENGEDAR sah Proton yang pernah meraih anugerah, Atiara Johan Group (Atiara Johan) telah merasmikan pembukaan Jaya Johan Sdn Bhd, sebuah pusat 3S baharu untuk Proton yang terletak di Puncak Jalil. Ia menawarkan servis menyeluruh dengan kemudahan premium.

Pusat 3S baharu itu menerapkan teknologi mesra alam dengan dilengkapi sistem solar. Ia juga menempatkan bilik pameran yang luas untuk keselesaan pelanggan yang ingin mendekati model Proton pilihan mereka, 10 ruang servis dan pusat alat ganti untuk memberikan perkhidmatan yang pantas, memperbaharui insuran serta ruang menunggu yang lengkap untuk membolehkan pelanggan bekerja atau berehat, lengkap dengan hidangan makanan dan minuman.

Disokong oleh pasukan servis lepas jualan dan sebuah ruang servis yang besar, pusat 3S ini mampu menampung kapasiti sehingga 60 kereta sehari.

Perkhidmatan perantara untuk menghantar dan mengambil turut disediakan bagi kemudahan pelanggan yang tinggal berdekatan dan ingin pulang ke rumah atau dibawa ke tempat lain semasa menunggu kereta mereka diservis.

Encik Eric Moo, Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan Atiara Johan, berkata bahawa pusat baru ini terletak dengan strategik berdekatan dengan Bukit Jalil dan Taman Equine, menjadikannya mudah bagi pelanggan di kawasan-kawasan ini untuk melawat dan menghantar kereta mereka untuk servis dan pembaikan.

“Kami mengalu-alukan pelanggan jauh dan dekat untuk berkunjung ke premis baharu kami ini. Walaupun ia merupakan pusat 3S, kami juga menyediakan kerja-kerja mengecat badan kenderaan dengan sokongan pusat 4S Atiara Johan Sdn Bhd di Puchong,” ujarnya.

“Di Pusat-pusat Jaya Johan, pelanggan dijamin akan mendapatkan perkhidmatan menyeluruh yang berkualiti untu semua keperluan kenderaan anda kerana pusat-pusat ini dilengkapi dengan teknologi terkini dan mesin-mesin yang ditingkatkan,” kata Encik Kok Kam Chyuen, Ketua Pegawai Eksekutif Jaya Johan Sdn Bhd.

Dengan pengalaman sejak enam tahun lalu dalam melayani keperluan pelanggan Proton, Atiara Johan Group juga menjadi pengedar layak untuk menjual model X90 yang baru saja dilancarkan.

Proton telah memberi jaminan akan ada banyak lagi produk yang bakal diperkenalkan, dan pelanggan boleh mendekati semua model berkenaan yang akan turut dipamerkan di Atiara Johan Sdn Bhd dan Jaya Johan Sdn Bhd, yang merupakan pusat 3S Proton yang diiktiraf.

Pusat 3S baharu ini merupakan cawangan ketiga Proton bagi Atiara Johan Group. Syarikat turut memiliki pusat 1S dan 4S Proton di Puchong.

Untuk maklumat lanjut atau ingin membuat temu janji di Jaya Johan Sdn Bhd, pengunjung dan pelanggan boleh menghubungi talian 017-6530988 atau terus ke pusat 3S berkenaan yang terletak di T 59674, Persiaran Puncak Jalil, Taman Puncak Jalil, PJU 6, 43300 Seri Kembangan.

Lihatkan Ulasan (1)
  • Great Scott! This content is like a time-traveling adventure through the annals of intellect! It’s like my brain is exploring the archives of knowledge. What’s your favorite historical artifact on this intellectual expedition? 🗂️🧠 #ArchivesOfWisdom

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved