fbpx

Caltex tawar mata ganjaran setiap kali anda isi minyak

caltex

CHEVRON Malaysia Limited selaku pemasar jenama Caltex telah melancarkan program loyalti mereka iaitu Caltex Rewards. Program ini yang boleh didapati dalam aplikasi CaltexGO membolehkan anda mengisi minyak, mengumpul mata dan menebus pelbagai ganjaran dalam transaksi sama.

Program ini sah di semua stesen Caltex di Malaysia dan bagi memberikan lebih kemudahan serta pengalaman mengisi bahan api lebih memuaskan.

Caltex Rewards boleh digunakan sama ada di aplikasi mudah alih CaltexGO, laman web, atau di dalam kedai, dan merupakan hasil kerjasama dengan FamilyMart, Lotus, dan Grab.

Mata ganjaran yang dikumpul dari transaksi boleh digunakan untuk mendapat diskaun dari pembelian bahan api. Ahli-ahli Caltex Rewards juga boleh memilih pelbagai ganjaran dari penebusan minyak sehingga e-baucar dari katalog, dimana perinciannya boleh didapati di laman web dan aplikasi.

Untuk menjadi ahli, hanya perlu daftar di mana-mana stesen Caltex di Malaysia. Mereka yang mendaftar melalui aplikasi atau laman web akan mendapat 500 mata selamat datang (RM5).

Mata ganjaran juga boleh digandakan dengan mendapat dua mata untuk setiap liter bahan api. Terdapat juga bonus 500 mata hari jadi yang diberikan setiap tahun. Aplikasi CaltexGO boleh dimuat turun melalui App Store dan Google Play Store.

Dean Gilbert, pengerusi Chevron Malaysia Limited berkata: “Untuk pengguna jalan raya di Malaysia, mengisi minyak merupakan tugas rutin yang membuatkan mereka kerap ke stesen minyak. Tawaran Caltex Rewards mudah – apa kata anda dapat ganjaran setiap kali anda mengisi minyak?”

“Tiada kos tambahan, tiada perbelanjaan minima, dan tidak menyusahkan. Caltex Rewards membolehkan anda mendapat mata ganjaran setiap kali mengisi minyak, tidak kira berapa nilainya.”

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved