fbpx

Bilik pameran Das WeltAuto sendiri pertama di Malaysia dibuka

Volkswagen Gombak Das WeltAuto 05

VOLKSWAGEN Passenger Cars Malaysia (VPCM) dan rakan pengedar, MHV Autohaus hari ini melancarkan bilik pameran Das WeltAuto ‘standalone’ yang pertama di Malaysia.

Dilancarkan di Malaysia pada 2019, Das WeltAuto merupakan program kereta terpakai global Volkswagen. Ia menawarkan kereta terpakai yang diperakui serta disokong dengan kepakaran pengetahuan, standard dan proses jenama Volkswagen.

Terletak di Jalan Gombak, bilik pameran Das WeltAuto ini mempunyai kawasan seluas 18,500 kaki persegi dan boleh menempatkan sehingga 55 unit kereta. Ia juga mempunyai dua ruang parkir tambahan bagi tujuan penyerahan.

Selain menawarkan pelbagai pilihan kereta terpakai, pelanggan juga boleh memanfaatkan pembiayaan menarik, jaminan lanjutan dan bantuan tepi jalan selama setahun apabila membeli kereta Volkswagen daripada Das WeltAuto.

Menurut VPCM, semua model diterima untuk tujuan tukar-beli dan setiap kenderaan akan menjalani pemeriksaan 133 poin yang teliti dan menyeluruh sebelum disahkan oleh juruteknik Volkswagen.

Ketenangan minda juga terjamin kerana semua kereta Das WeltAuto menggunakan alat ganti tulen, bebas kemalangan dan banjir, serta hadir dengan bukti servis yang lengkap di pusat servis sah Volkswagen.

Sebagai tambahan, pelanggan Volkswagen yang ingin menjual kereta mereka boleh berbuat demikian di laman web Das WeltAuto dengan mengklik butang ‘Sell Your Car’.

Satu lagi ciri menarik pada laman web ini ialah bahagian ‘Nearly New Cars’ yang menyenaraikan kereta-kereta yang telah diperakui dengan jarak perbatuan kurang 12,000 km dan didaftarkan dalam tempoh setahun.

Das WeltAuto terdapat di 11 pengedar Volkswagen: Volkswagen Setia Alam, Volkswagen Puchong, Volkswagen Tebrau, Volkswagen Skudai, Volkswagen Gombak, Volkswagen Juru, Volkswagen Alor Setar, Volkswagen Seremban, Volkswagen Glenmarie, Volkswagen Ipoh dan Volkswagen Melaka.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved