fbpx

Beli tayar Goodyear, dapat payung eksklusif

Raya Bergaya Bersama Goodyear

MENJELANG lebaran yang kian tiba, Goodyear Malaysia menggalakkan pemandu untuk turut membeli ‘kasut raya’ untuk kereta mereka bagi memastikan ia selamat ketika musim perayaan ini.

Sebagai jenama tayar premium yang berkecimpung dalam teknologi tayar, Goodyear menggalakkan orang ramai membuat pemeriksaan tayar bagi memastikan ia dalam kondisi memuaskan atau menggantikan tayar baharu untuk memastikan ketenangan ketika memandu.

Menerusi kempen Raya Bergaya Bersama Goodyear yang bermula hari ini hingga 31 Mei 2023, pengguna yang membeli sama ada empat biji tayar 16 inci atau 17 inci, atau dua biji tayar 18 inci dan ke atas akan menerima payung Goodyear eksklusif sementara stok masih ada.

Bukan itu sahaja, pelanggan juga layak mendaftar untuk program waranti Worry Free Assurance yang menawarkan jaminan selama setahun bagi melindungi pengguna daripada kerosakan tayar yang disebabkan oleh keadaan jalan raya yang tidak menentu.

Pakej itu juga menawarkan pemeriksaan keselamatan tayar sebanyak dua kali serta waranti lima tahun untuk sebarang ketidaksempurnaan pembuatan pada tayar yang baru dibeli.

Cara mendaftar:

Langkah 1: Beli empat biji tayar 16 inci dan 17 inci, atau dua biji tayar 18 inci dan ke atas daripada mana-mana kedai Goodyear yang mengambil bahagian.

Langkah 2: Terima payung Goodyear eksklusif daripada kedai Goodyear yang mengambil bahagian.

Langkah 3: Layari laman web Goodyear Malaysia dan daftar untuk program Worry Free Assurance dengan mengisi butiran, memuat naik resit dan pilih kedai di mana tayar dibeli.

Menurut Pengarah Urusan Goodyear Malaysia, Alex Ng, pihaknya mahu menerapkan tabiat memandu dengan selamat di kalangan rakyat Malaysia kerana keselamatan di jalan raya merupakan keutamaan semua.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved