fbpx

Atasi kesesakan jalan raya dengan Promosi Ramadan Beam, RM2 cashback

beam scooter

TRAFIK boleh menjadi sesak di bulan Ramadhan ini dimana berjuta rakyat Malaysia bergegas mahu pulang ke rumah untuk bersedia berbuka puasa.

Jalan-jalan utama, kejiranan, dan lokasi-lokasi strategik sering padat dengan kereta dan manusia, maka parkir akan menjadi isu di kawasan-kawasan sebegini.

Jadi untuk itu, Beam menawarkan solusi menggunakan e-skuter mereka dan anda tidak perlu pening kepala dalam kesesakan trafik dan menghabiskan masa mencari parkir. Bermula hari ini hingga 23 April, Promosi Ramadan Beam menawarkan cashback RM2 untuk setiap tunggangan berkumpulan.

Dengan saiz kompak dan mudah diakses di kawasan-kawasan Lembah Klang seperti Ampang Jaya, Taman Melawati, dan Shah Alam Seksyen 7 serta 14, rakyat Malaysia boleh bergerak dengan cepat dan selamat di sekitar bandar, sama ada ke stesen pengangkutan awam atau ke bazar Ramadan.

E-skuter Beam juga boleh menjadi pilihan menarik untuk mereka yang beragama Islam pergi dan pulang dari masjid berdekatan untuk solat tarawikh.

Bergerak dengan menggunakan e-skuter Beam bukan sahaja dapat menjimatkan masa anda, malah mengurangkan kesesakan di kawasan tersebut selain merendahkan pelapasan pencemaran karbon.

Beam juga mengumumkan e-skuter mereka kini boleh didapati di 15 lokasi baharu sekitar Petaling Jaya seperti di SS2, SS6, SS21, Sekseyn 13, Sekyen 17, PJU1, dan PJU8.

Aplikasi Beam boleh dimuat turun dari Apple Store dan Google Play Store.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved