fbpx

Castrol Hari Mekanik Malaysia 2023 rai wira dan pakar automotif

castrol hari mekanika 02

Castrol, sebuah syarikat pelincir automotif terkemuka di negara ini, menganjurkan kempen Castrol Hari Mekanik Malaysia yang kelima.

Kempen tahun ini yang bertemakan Meraikan Mekanik Malaysia diadakan sebagai inisiatif untuk memberi penghargaan dan meningkatkan kesedaran terhadap wira-wira yang terdiri daripada pakar automobil di Malaysia.

Disambut pada 18 Mac setiap tahun, Castrol Hari Mekanik Malaysia memulakan acara tahun ini dengan memperkenalkan sebuah video yang dilancarkan pada 1 Mac 2023. Video bertajuk “Sebuah Dunia Tanpa Mekanik” telah ditayangkan dalam platform media sosial YouTube dan Facebook.

Pertandingan Mekanik Castrol

Selain dari itu, Castrol juga akan menganjurkan Pertandingan Mekanik Castrol yang akan berlangsung dari 1 April hingga 31 Mei 2023 bertujuan memberikan ganjaran dan penghargaan kepada mekanik tempatan.

Semua penyertaan boleh diserahkan melalui asplikasi Motorist, aplikasi eksklusif yang disediakan khusus untuk semua bengkel Castrol Auto Servis.

Semua mekanik daripada tiga bengkel terbaik, yang dibahagikan mengikut bahagian (bahagian Utara, bahagian Tengah, bahagian Selatan, bahagian Pantai Timur dan bahagian Timur Malaysia), dengan jumlah jualan tertinggi semasa pertandingan ini akan memenangi Xiaomi Redmi Note 11 Pro 6.67 inci (128GB), bernilai RM1,149.

Tiga bengkel terbaik daripada setiap bahagian itu juga akan dikreditkan dengan 8,000 Mata EZ Rewards bernilai RM800, yang boleh digunakan untuk menebus pelbagai ganjaran melalui platform EZ Rewards.

Castrol Game Changers

Sebagai salah satu lagi tanda penghargaan, Castrol turut merealisasikan impian dua orang pengguna, susulan daripada pertandingan ‘Castrol Game Changers’ yang dianjurkan dengan kerjasama ‘Premier League’. Pemenang-pemenang bertuah itu telah diiringi ke London untuk menyaksikan perlawanan Tottenham Hotspurs menentang Chelsea pada February 2023 di Stadium Tottenham Hotspurs di mana Spurs menang 2-0.

Mereka turut diberi peluang untuk mengalami layanan eksklusif bertaraf dunia yang ditawarkan oleh Stadium Tottenham Hotspurs dan meluangkan masa beramah-mesra dengan legenda Spurs, Michael Dawson.

Pakej minyak pelincir Castrol Edge edisi terhad

Castrol turut melancarkan pakej edisi terhad untuk Castrol EDGE 5W-40, yang menampilkan empat pemain bintang Liga Perdana, David De Gea dari Manchester United, Jesse Lingard dari Nottingham Forest, Michail Antonio dari West Ham, dan Son Heung Min dari Tottenham Hotspurs.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved