fbpx

Shell FuelSave 95 baharu boleh pergi 15 km lebih jauh untuk setiap tangki penuh

Shell FuelSave 95 Launch 01

SHELL Malaysia hari ini melancarkan Shell FuelSave 95 baharu yang boleh memberikan jarak sehingga 15 km lebih jauh untuk setiap tangki penuh, serta pelbagai manfaat lain untuk kenderaan pelanggan mereka.

Menurut syarikat itu, pelancaran produk bahan api terbaru ini menandakan komitmennya dalam inovasi dan pembangunan produk mobiliti yang lebih baik untuk pelanggannya.

“Shell sentiasa berinovasi dan menambah baik tawaran kami agar pelanggan kami mendapatkan perjalanan yang terbaik seiring dengan keperluan pelanggan yang sentiasa berubah,” kata Seow Lee Ming, Pengurus Besar Mobiliti, Malaysia.

“‘Better By Far’ atau ‘Ternyata Lebih Jauh’ merupakan komitmen kami untuk tidak berhenti dan terus berinovasi dalam menawarkan penyelesaian mobiliti baharu,” tambah beliau.

Hasil usaha penyelidikan dan pengujian selama lebih 5 tahun oleh 150 saintis bahan api, Shell FuelSave 95 dengan formulasi terkini menawarkan:

  • sehingga 15 km lebih jauh dengan setiap tangki, agar anda dapat menikmati perjalanan yang lebih jauh
  • pembersihan secara mendalam dengan teknologi sasaran deposit yang dapat membersihkan enjin dengan lebih mendalam berbanding sebelumnya
  • perlindungan daripada hakisan dan pembentukan deposit baru yang jauh lebih baik untuk semua jenis enjin
  • perlindungan bahagian kritikal enjin sama ada berteknologi lama, baharu atau hibrid

Semasa majlis pelancaran, Shell turut melancarkan ‘Shell FuelSave 95 Challenge 2023 yang merupakan pencarian seorang rakyat Malaysia yang dapat merekodkan penjimatan bahan api yang terbaik menggunakan Shell FuelSave 95 baharu. Pemenang utama akan membawa pulang hadiah wang tunai sebanyak RM20,000.

Lebih menarik lagi, mulai 1 Mac sehingga 30 April, bersama rakan kerjasama VISA dan BonusLink, 150 rakyat Malaysia berpeluang memenangi minyak percuma selama 15 bulan apabila mereka mengisi RM50 Shell FuelSave 95 baharu.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved