fbpx

Goodyear Assurance ComfortTred masuk pasaran Malaysia – 12 saiz, dari RM420

Goodyear Assurance ComfortTred 04

GOODYEAR Malaysia hari ini melancarkan tayar terbaru mereka yang dibangunkan khusus untuk model kenderaan mewah iaitu Assurance ComfortTred.

Untuk pasaran Malaysia, tayar Assurance ComfortTred boleh didapati dalam 12 saiz, dengan harga bermula dari RM420 hingga RM860 seunit. Berikut merupakan senarai saiz dan harga:

Salah satu kelebihan yang ada pada tayar Assurance ComfortTred adalah teknologi ANX yang dibangunkan memberikan pengalaman pemanduan yang lebih senyap.

Teknologi tersebut menampilkan lapisan tambahan yang dibina menggunakan kompaun termaju Goodyear. Ia bertindak untuk mengurangkan bunyi golekan dan juga getaran.

Sementara itu, rekaan corak tertutup membantu mengurangkan bunyi pengedaman udara manakala blok bunga yang kecil menghasilkan daya impak yang lebih rendah, seterusnya meningkatkan prestasi pengurangan bunyi.

Selain daripada pemanduan yang selesa dan senyap, Assurance ComfortTred turut menitikberatkan aspek keselamatan dari segi cengkaman ketika jalan basah serta jarak brek yang lebih pendek.

Bagi tujuan ini, kompaun bunga tayar ini mengandungi jumlah silika dan resin yang tinggi bagi memberikan cengkaman tambahan pada permukaan jalan serta pemindahan air yang lebih baik.

“Kami percaya bahawa Assurance ComfortTred merupakan penyedia keselesaan sebenar yang membolehkan kenderaan anda menjadi sebuah ruangan senyap untuk para penumpangnya berehat, menenangkan fikiran, dan berkongsi saat istimewa dengan mereka yang tersayang,” kata Alex Ng, Pengarah Urusan Goodyear Malaysia.

Tayar Assurance ComfortTred kini tersedia di Goodyear Autocare dan kedai-kedai Goodyear yang mengambil bahagian.

Bermula 25 November 2022, Goodyear juga akan mengadakan promosi, di mana 200 pelanggan yang membeli empat unit tayar Assurance ComfortTred akan berpeluang untuk membawa pulang fon kepala berjenama JBL.

Pelanggan hanya perlu mengikuti empat langkah mudah ini untuk mengambil bahagian:

Langkah 1: Beli empat unit Assurance ComfortTred
Langkah 2: Daftarkan tayar anda untuk Jaminan Waranti Worry Free Assurance (WFA)
Langkah 3: WhatsApp butiran peribadi, resit, serta tangkap layar WFA kepada Goodyear di +6012 998 8410
Langkah 4: Jadi antara 200 pelanggan yang layak dan dapatkan fon kepala JBL!

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved