fbpx

Jualan amal Halloween Nuts Wheels raih sumbangan untuk bantuan Ukraine

nuts wheels charity bake sale 2022 11

Nuts Wheels baru-baru ini menganjurkan acara Halloween Charity Bake Sale, iaitu jualan amal untuk disumbangkan kepada tabung bantuan kemanusiaan Ukraine yang terlibat dengan perang.

Acara itu dijalankan di garaj kustom Nuts Wheels di Puchong, Selangor dan dihadiri oleh beberapa rakan media, pelanggan, dan influencer Youtube.

Mereka telah berjaya membuat kutipan hampir RM1,600 dan akan disumbangkan ke tabung bantuan kemanusiaan Ukraine melalui NGO (pertubuhan bukan kerajaan) yang terlibat.

Sumbangan berjaya dikutip dari jualan barangan dan produk Nuts Wheels serta makanan dan minuman. Antara makanan yang dihidangkan adalah dua sajian tradisional Ukraine iaitu mlyntsi (crepe) diisi keju dan bawang putih, serta roti purizhky dengan inti cendawan dan kentang.

Hidangan lain adalah roti pisang, brownies, dan cinnamon roll, serta pilihan kopi dan minuman ringan.

Beberapa hadirin juga dilihat mengenakan kostum seperti Batman, Batwoman, The Joker, dan Harley Quinn.

Nuts Wheels merupakan salah satu pakar kustom motosikal yang menghasilkan komponen seperti perumah lampu depan, fender tepi, belly pan, mud guard, crash bar, lengan ayun, dan pemijak kaki.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved