fbpx

Ini peluang anda untuk menangi tol percuma selama setahun!

Touch ‘n Go RFID peraduan tol percuma

BERITA baik untuk pengguna Touch ‘n Go RFID! Kumpulan Touch ‘n Go telah melancarkan Peraduan Tol Percuma, di mana pengguna berpeluang untuk memenangi tol percuma selama setahun.

Peraduan ini berlangsung dari 10 September hingga 18 November 2022 dan terbuka kepada semua rakyat Malaysia berumur 18 tahun ke atas yang menggunakan kenderaan milik persendirian Kelas 1.

Untuk menyertai peraduan ini, pengguna hanya perlu membeli dan mengaktifkan Touch ‘n Go RFID dan menggunakannya sekurang-kurangnya lima kali untuk pembayaran tol semasa tempoh peraduan.

Menurut Kumpulan Touch ‘n Go, seramai lapan pemenang akan dipilih setiap dua minggu, menjadikan jumlah pemenang seramai 40 orang kesemuanya.

Pada masa ini terdapat lebih daripada dua juta pengguna Touch ‘n Go RFID yang aktif dan bilangannya dikatakan semakin meningkat dengan pesat.

Selain pembayaran tol, Touch ‘n Go RFID juga boleh digunakan untuk membayar petrol di stesen Shell terpilih di seluruh negara. Buat masa ini, perkhidmatan ini tersedia di 100 stesen Shell di seluruh negara dan jumlah ini dijangka meningkat kepada 450 stesen dalam tempoh dua tahun akan datang.

Tag Touch ‘n Go RFID boleh dibeli di pusat perkhidmatan dan jualan Touch ‘n Go Nu Sentral dan Bangsar South, pusat-pusat pemasangan RFID dan di stesen minyak terpilih di seluruh Malaysia.

Selain itu, ia juga dijual secara dalam talian menerusi portal Touch ‘n Go RFID, kedai rasmi Touch ‘n Go di Lazada dan Shopee serta menerusi Touch ‘n Go eWallet. Pengguna akan mendapat pulangan tunai sebanyak RM8 untuk pembelian menerusi Touch ‘n Go eWallet dan pin tambah nilai RM8 menerusi portal RFID semasa tempoh kempen.

Lihatkan Ulasan (1)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved