fbpx

Pemilik Mitsubishi Triton ke-100,000 dapat diesel percuma bernilai RM27,000

100,000th Triton Handover. From MMM, COO, Ilham Helmi, CEO, Shinya Ikeda, Triton’s 100,000th Customer, Muhammad Faerus and from EON Berhad, CEO, Akkbar Danial and COO, Shamsul Haq

MITSUBISHI Motors Malaysia (MMM) baru-baru ini meraikan kejayaan mencatat jualan yang ke-100,000 unit bagi Mitsubishi Triton di pasaran Malaysia.

Sejak penubuhan syarikat pada 2005, trak pikap Triton telah menjadi asas bagi perniagaan Mitsubishi Motors dan memberikan manfaat kepada pelanggan dari segi pengendalian, prestasi, keselamatan dan harga jualan kompetitif bagi memenuhi keperluan pelanggan yang berbeza.

Tahun lalu, Triton mengekalkan pegangan pasarannya sebanyak 22 peratus walaupun berdepan pandemik dan saingan sengit daripada pesaing-pesaingnya. Jualan trak pikap itu mencecah 9,268 unit pada 2021, menunjukkan peningkatan sebanyak 34 peratus berbanding tahun sebelumnya.

Bagi meraikan kejayaan bermakna ini, MMM menghadiahkan diesel percuma untuk 100,000 km bernilai RM27,000 kepada pemilik Triton yang ke-100,000 iaitu Muhammad Faerus.

Bersempena dengan sambutan ini juga, Mitsubishi Motors akan mengadakan peraduan ‘100,000 Triton Ambitions’ bermula 14 September ini yang terbuka kepada semua pemilik Triton.

Mereka yang berminat hanya perlu mengisi borang kaji selidik peraduan dan menghantar sekeping gambar untuk salah satu atau keempat-empat kategori berikut:

  • The Stylo King – aktiviti riadah yang paling tidak dapat dilupakan dengan Triton
  • Tough Champ – pengalaman paling sukar dengan Triton
  • Extreme Adventurer – perjalanan jarak jauh yang paling tidak dapat dilupakan dengan Triton
  • Mod Hero – Triton yang dimodifikasi yang paling cool

Pemenang dari setiap kategori akan membawa pulang diesel untuk 25,000 km bernilai RM7,000 setiap satu.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved