fbpx

Petron, Malaysia Airlines serah hadiah pemenang kempen TENtu Happy Ohsem Treats

Petron Malaysia Airlines TENtu Happy Ohsem Treats 01

PETRON dan Malaysia Airlines hari ini mengadakan majlis penyampaian hadiah untuk 20 pemenang pertama kempen TENtu Happy Ohsem Treats yang dilancarkan pada Jun lalu.

Bagi memastikan setiap wilayah mempunyai set pemenang sendiri, pemenang TENtu Happy diambil dari Utara, Selatan, Tengah, Pantai Timur, Sabah dan Sarawak.

Semua pemegang kad Petron Miles layak untuk mendapat kemasukan automatik dengan setiap pembelian bahan api bernilai sekurang-kurangnya RM50. Untuk mengambil bahagian, pelanggan hanya perlu meleratkan kad Petron Miles mereka semasa membuat pembelian bahan api.

Untuk mendapatkan peluang kemenangan yang lebih tinggi, pelanggan juga boleh menukarkan mata ganjaran Petron Miles mereka kepada mata ganjaran Enrich.

Kempen TENtu Happy Ohsem Treats: Spend and Win diadakan bagi meraikan ulang tahun ke-10 kerjasama antara petron Malaysia dan Enrich, program perjalanan dan gaya hidup Malaysia Airlines.

Kempen yang berlangsung selama lima bulan hingga November 2022 itu menawarkan pelbagai hadiah menarik kepada 500 pemenang bertuah, termasyk 10 pemenang utama yang akan dipilih setiap bulan.

Setiap pemenang hadiah utama akan menerima 50,000 mata ganjaran Enrich yang boleh ditebus untuk tiket penerbangan dan penginapan hotel, serta hadiah wang tunai sebanyak RM500.

Selain itu, 90 pemenang juga akan dipilih setiap bulan untuk membawa pulang pakej penginapan, 22,000 mata ganjaran Enrich dan mata ganjaran Petron Miles bernilai RM500, pakej kecantikan kereta dari Trapo, beg bagasi Condotti dan minyak enjin Petron.

Shaliza Mohd Sidek

Ketua Perniagaan Runcit Petron, Shaliza Mohd Sidek berkata, “TENtu Happy ialah penghargaan kami kepada pelanggan kami yang setia dan sentiasa menyokong kami. Bersama Malaysia Airlines, kami ingin memberi pelanggan kami kemudahan perjalanan yang terbaik sambil mencipta kenangan manis bersama orang tersayang.”

Selain menjadi pembekal bahan api untuk pesawat Malaysia Airlines, Petrol telah bekerjasama rapat dengan syarikat penerbangan itu untuk menyokong pemulihan ekonomi, mempromosikan sektor pelancongan dan memberi nilai yang tinggi kepada pelanggan.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved