fbpx

Beli Nissan Almera Turbo anda dapat percuma Tomei Aero Package bernilai RM8,000, stok terhad

nissan almera tomei 01

BERITA baik buat anda yang mahu membeli Nissan Almera Turbo, kerana setiap pembelian akan hadir dengan Tomei Aero Package secara percuma! Kit badan ini bernilai RM8,000 dan dibangunkan khas oleh Tomei Jepun, iaitu syarikat penala terkemuka yang bekerjasama dengan Edaran Tan Chong Motor (ETCM).

Tomei Aero Package ini boleh didapati untuk semua varian Almera – VLT, VLP, dan VL – dan pastinya memberikan imej lebih sporti kepada sedan ini.

Pakej ini merangkumi lima komponen iaitu spoiler bampar depan, spoiler bampar belakang (dua keeping), dan skirt sisi. Semua bahagian ini juga hadir dengan skema warna dwi-tona.

Khas untuk Almera varian VLT, Tomei Aero Package ditambah dengan pedal sport dengan perehat kaki, pelindung pemegang pintu, plat sisi pintu, visor sisi, dan filem tint ICE Cool.

Semua komponen adalah dipasang dari kilang bagi memastikan kualitinya sama dengan keseluruhan kereta. Setiap barangan juga datang dengan jaminan tiga tahun/100,000km (yang mana dahulu).

Untuk mereka yang mahukan gaya lebih sporti lagi, ETCM menawarkan Tomei GT Wing yang direka khas untuk Almera. Ianya berharga RM1,400 termasuk pemasangan dan boleh dimasukkan sekali dalam pembiayaan pinjaman anda.

Nissan Almera dikuasakan oleh enjin 1.0-liter turbo 3-silinder yang menjana 99hp dan 152Nm tork, dipadankan dengan kotak gear CVT Xtronic.

Ia dilengkapi ciri seperti Advanced Around View Monitor, Intelligent Moving Object Detection, tempat duduk Zero Gravity, Intelligent Forward Collision Warning (IFCW), dan Intelligent Forward Emergency Braking (IFEB).

Tomei Aero Package ini walaubagaimanapun hanya ditawarkan untuk masa terhad dan stok juga terhad. Jadi jika anda berminat, bolehlah lawati mana-mana bilik pameran Nissan di seluruh negara atau layari www.nissan.com.my.

Lihatkan Ulasan (1)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved