fbpx

myTukar dijenamakan semula, mahu jadi platform kereta terpakai No.1

mytukar 02

MYTUKAR mengumumkan inisiatif penjenamaan semula, bagi mencerminkan kekukuhan jenama sebagai sebahagian daripada rangkaian serantau CARRO.

Penjenamaan semula ini merangkumi rupa dan skema warna baharu, yang direka bagi menzahirkan visi dan hala tuju syarikat induknya ke arah menjadi platform kereta terpakai No.1 di Asia Tenggara serta rantau lain.

Inisiatif ini akan menjadi titik permulaan kepada pelbagai perubahan yang mengujakan bagi syarikat ini, untuk terus menyuntik nafas baharu ke dalam industri kereta terpakai yang berkembang pesat.

Derrick Eng, Ketua Pegawai Eksekutif myTukar berkata, “Banyak aspek kehidupan kita telah berubah sejak pencetusan pandemik, tidak kiralah gaya hidup, tabiat, mahupun pilihan harian kita. Kini, seiring dengan peralihan ke fasa endemik, inilah masa terbaik untuk ‘tukar’ kenderaan anda.”

“Menerusi usaha kolektif sebagai sebuah syarikat, bersama dengan rakan kongsi, pengedar dan pelanggan yang meyakini kredibiliti kami, myTukar telah mewujudkan pasaran kereta terpakai yang lebih mudah diakses, telus dan boleh dipercayai.”

“Penambahbaikan myTukar bukan sekadar tentang penjenamaan semula – kami telah menyepadukan keupayaan, perniagaan, kecerdasan data dan pengetahuan teknikal dengan syarikat induk kami, CARRO bagi membawa nilai yang lebih kepada semua pelanggan.”

Oleh sebab pelanggan kini lebih yakin terhadap kereta terpakai, permintaan telah melonjak sebanyak 8 peratus pada suku pertama 2022.

Justeru itu, bagi memenuhi peningkatan permintaan ini myTukar telah menganjurkan satu lagi pameran automotif di pusat pameran utamanya, myTukar Retail Experience Centre, Puchong South.

Pameran ini berlangsung selama tiga hari pada 1 hingga 3 Julai lepas, dengan lebih 1,000 unit kereta pra-milik dipamerkan.

Acara ini akan mencerminkan usaha myTukar dalam memudahkan dan membudayakan pembelian kenderaan yang bijak dalam kalangan rakyat Malaysia.

Ramai rakyat Malaysia kini mempunyai kepakaran dalam bidang automotif. - Foto ihsan MyTukar

Sepanjang pameran ini, pelanggan dapat memperoleh nilai tukar beli untuk kenderaan mereka dengan segera, menikmati kadar faedah pinjaman serendah 1.88 peratus serta mendapat kelulusan pinjaman dan serahan kereta pada hari yang sama.

Beberapa institusi perbankan yang turut menyertai pameran ini adalah Maybank, CIMB Bank, Public Bank, RHB Bank, Hong Leong Bank, dan Genie Financial Services, penyedia perkhidmatan kewangan myTukar.

Acara ini mencerminkan usaha myTukar untuk memudahkan rakyat Malaysia membuat keputusan pembelian yang bijak apabila memilih kenderaan mereka seterusnya.

myTukar menitikberatkan kemudahan sebagai aspek utama dalam proses pembelian sebagai sebahagian daripada komitmen kepada pelanggannya.

Pelanggan juga tidak lama lagi akan menikmati pengalaman baharu yang unik, kerana myTukar akan memperkenalkan kumpulan “trak flatbed” untuk menghantar kenderaan terus ke rumah pelanggan.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved