fbpx

Lebih mudah miliki Ducati idaman anda dengan Ducati Corse Credit

Troy-Bayliss-04-Gallery-Beauty-1920×1080
Pandangan hadapan Panigale V2 Bayliss. - Foto ihsan Ducati

DUCATI Malaysia baru-baru ini memperkenalkan Ducati Corse Credit iaitu pembiayaan in-house untuk pemilikian motosikal Ducati baharu. Pengenalan itu dibuat semasa pelancaran enam motosikal baharu, antaranya Multistrada V2S, Panigale V2 Bayliss dan Streetfighter V4 SP.

Ducati Corse Credit adalah di bawah seliaan Naza Credit & Leasing Sdn Bhd yang telah berada dalam perniagaan kereta dan motosikal sejak 1984.

Pembiayaan ini menawarkan pelanggan lebih pilihan, akses dan kemudahan. Anda boleh menikmati kadar faedah serendah 4.88 peratus setahun, tempoh pinjaman sehingga tujuh tahun, dan bayaran muka serendah 10 peratus serta kadar kelulusan lebih cepat.

“Kami terus bekerja keras dalam memastikan kedudukan Ducati sebagai jenama motosikal premium terlaris di Malaysia”, kata Dennis Michael, Head of Company untuk Ducati Malaysia dan Next Bike Sdn Bhd.

Pengenalan dua lagi Ducati Centre di Malaysia

Dalam pada itu, Ducati Malaysia turut membuat pengumuman akan menambah dua lagi cawangan Ducati Centre di negara ini, iaitu di Johor Bahru dan Kuala Lumpur.

Cawangan-cawangan baharu ini merupakan tambahan kepada fasiliti sedia ada di Sungai Buloh, Pulau Pinang serta Petaling Jaya yang merupakan pusat 3S terbesar jenama itu.

Ducati Centre Petaling Jaya ini juga merupakan biik pameran Ducati kedua terbesar di rantau Asia Tenggara dengan keluasan 16,339 kaki persegi, mempunyai lapan slot servis, dan mampu menservis 450 motosikal sebulan.

Ducati Centre Sungai Buloh kini dalam pembinaan dan dijangka siap menjelang hujung tahun ini.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved