fbpx

Kawasaki tambah pusat servis baharu, kini 20 cawangan

kawasaki z900

Berikutan berakhirnya tempoh peralihan enam bulan daripada bekas pengedar produk Kawasaki, sehingga kini, Edaran Modenas Sdn Bhd (EMOS), anak syarikat Motosikal dan Enjin Nasional Sdn Bhd (MODENAS) telah menambah wakil pusat servisnya di bahagian Sabah, wilayah Tengah dan Utara negara. Ini menjadikan bilangan wakil pusat servis Kawasaki kepada 20.

EMOS melalui wakil pusat servis, akan terus mengedar dan menyediakan perkhidmatan selepas jualan, alat ganti dan aksesori untuk motosikal Kawasaki di Malaysia sehingga diberitahu kelak.

Oleh itu, semua alat ganti dan pertanyaan perkhidmatan berkaitan teknikal termasuk perkara berkaitan panggil balik (recall) boleh dirujuk semula di wakil pusat servis Kawasaki yang sah seperti yang disenaraikan dalam jadual di bawah.

Sementara itu, EMOS akan memperkenalkan model terbaharu daripada barisan Kawasaki dan pelancaran bilik pameran eksklusif secara berperingkat.

Senarai wakil pusat servis Kawasaki yang sah:

Bagi memenuhi keperluan pelanggan Kawasaki di seluruh negara, senarai pengedar yang sah akan sentiasa dikemas kini di laman web rasmi, https://www.kawasaki.com.my/home/.

Untuk pertanyaan, pemilik motosikal Kawasaki boleh hubungi 1-800-880-008 atau WhatsApp di +6019-570 8135.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved