fbpx

Lee Motor Autohaus (VW Alor Setar) menang anugerah pengedar terbaik Volkswagen 2021

volkswagen alor setar 02

VOLKSWAGEN Passenger Cars Malaysia (VPCM) baru-baru ini mengiktiraf pengedar-pengedar mereka melalui Dealers Award 2021.

Lee Motors Autohaus (Volkswagen Alor Setar) dipilih pemenang keseluruhan tahun ini. Mereka merangkul anugerah Best Dealer untuk kategori B dan anugerah paling berprestij Dealer of the Year 2021.

Lee Motors Autohaus secara berterusan menunjukkan pencapaian cemerlang dengan usaha melebihi inisiatif jualan dan selepas jualan. Mereka juga cemerlang dalam semua aspek lain.

Pemarkahan dan penilaian dibuat berdasarkan pencapaian pengedar melalui jualan, khidmat selepas jualan, pemasaran, kepuasan pelanggan, dan kelayakan tenaga kerja.

Erik Winter, pengarah urusan VPCM berkata, “Standard telah ditingkatkan, pemenang tahun ini sememangnya layak memenangi”

“Saya teruja melihat pencapaian lebih baik lagi dari pengedar-pengedar kami untuk 2022,” tambahnya.

Senarai pemenang mengikut kategori adalah seperti berikut:

Dealer of the Year – Lee Motors Autohaus (Volkswagen Alor Setar)

Category A – F.A. Wagen (Volkswagen Glenmarie)

Category B – Lee Motors Autohaus (Volkswagen Alor Setar)

Das WeltAuto – PHS Autohaus (Volkswagen Puchong)

Das WeltAuto (DWA) ialah satu anugerah baharu untuk 2021 dimana pengedar dinilai melalui aktiviti kenderaan terpakai (pre-owned), serta pematuhan terhadap proses dan standard.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved