fbpx

GoCar lancar kempen GOLADIES, tawar 70 peratus diskaun servis

GoCar Goladies 04

GoCar Malaysia telah mengumumkan kempen GOLADIES sempena meraikan Hari Wanita Antarabangsa pada tahun ini.

Kempen tersebut menawarkan penjimatan sebanyak 70 peratus ke atas semua pakej servis asas GoCar Garage bermula sekarang hingga 31 Mac 2022.

Ia boleh didapati menerusi aplikasi lengkap GoCar, dengan menggunakan kod promo GOLADIES.

300 orang pelanggan pertama akan menikmati kadar servis istimewa untuk penukaran minyak pelincir selama 45 minit.

Pakej pelincir mineral ditawarkan dengan harga promosi iaitu RM30 manakala pakej pelincir semi-sintetik pula ditawarkan pada RM38. Bagi pakej pelincir sintetik penuh pula, harga yang ditawarkan adalah RM60.

Kempen GOLADIES ini hanya boleh didapati di Lembah Klang. Kesemua kenderaan ini akan diservis di hab GoCar Garage, Petaling Jaya.

Selain penukaran minyak enjin selama 45 minit, GoCar Garage turut menawarkan pelbagai perkhidmatan lain seperti pemeriksaan dan penukaran bateri, servis tayar, membaiki dan penyelenggaraan sistem pendingin hawa, brek, sistem penyejukan enjin, diagnostik elektrikal serta pembaikan badan dan cat.

Menerusi aplikasi GoCar, pelanggan boleh membuat dan mengesahkan temu janji servis mereka dengan senang, memilih atau meminta servis yang diperlukan, membuat pembayaran serta menguruskan penghantaran terus ke rumah pada bila-bila masa dan di mana-mana sahaja.

 

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved