fbpx

Goodyear kini di Lazada dan Shopee

Goodyear eagle

GOODYEAR Malaysia telah melancarkan kedai rasmi dalam talian di platform Lazada dan Shopee. Pelbagai jenis rekaan dan dan saiz produk boleh dipilih bermula dari Goodyear Assurance hinggalah ke Goodyear Eagle.

“Kami sedar trend pembelian dalam talian semakin meningkat di kalangan rakyat Malaysia sejak pandemik bermula,” kata Alex Ng, Pengarah Urusan Goodyear Malaysia.

“Dengan adanya kedai dalam talian ini, kami mampu untuk menawarkan produk serta pengalaman pembelian yang berkualiti kepada pelanggan kami.

“Selain itu, semua tayar yang dibeli secara dalam talian datang dengan jaminan terhad selama lima tahun dan juga perlindungan Worry Free Assurance (WFA) bagi sesetengah produk,” tambahnya lagi.

Bermula 14 Februari hingga 15 Mac 2022, Goodyear Malaysia menawarkan baucar bernilai RM8 bagi setiap pelanggan yang mengikuti Goodyear Shopee Mall serta hadiah eksklusif bagi pembelian dua unit tayar dan kotak peralatan bagi pembelian empat unit tayar.Manakala di Lazada, pelanggan berpeluang untuk mendapatkan set hadiah bernilai RM150 bagi pembelian empat unit tayar, selain payung Goodyear bagi pembelian dua unit tayar.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved