fbpx

Banjir: Diskaun alat ganti 25 peratus, elaun RM1,500 untuk pemilik terjejas

pusat servis honda

SEMAKIN banyak pengeluar kereta yang memperkenalkan inisiatif bagi membantu pemilik dan pelanggan yang terjejas akibat banjir.

Terbaharu, Honda Malaysia di bawah Flood Relief Programme akan membantu anda para pemilik dengan diskaun 25 peratus untuk alat ganti tulen.

Selain itu, jika anda melanggan dengan Honda Insurance Plus (HiP), anda akan mendapat faedah tambahan pemeriksaan percuma serta elaun banjir sehingga RM1,500 untuk meringankan beban.

Pengarah Urusan dan CEO Honda Malaysia, Ms. Madoka Chujo berkata: “Kami sangat bersedih dengan banjir yang melanda beberapa negeri di Malaysia yang menyebabkan ramai orang mengalami kerosakan harta benda dan kenderaan.

“Kami harap Flood Relief Programme ini dapat membantu meringankan beban pelanggan kami. Diharap semua orang sentiasa selamat di masa yang sukar ini,” tambahnya.

Flood Relief Programme akan meliputi kos baik pulih kenderaan di pusat servis seluruh negara, dan ianya sah sehingga 31 Januari 2022.

Untuk maklumat lanjut, layari 1-800-88-2020 atau www.honda.com.my.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved