fbpx

Rangkaian aksesori GR ini akan jadikan Toyota anda lebih dinamik dan sporti

KV1 Poster crop

UMW Toyota Motor telah memperkenalkan rangkain aksesori GR (Gazoo Racing) untuk beberapa model terpilih iaitu GR Yaris, Vios GR-S, Vios dan Yaris. Kini kereta Toyota anda boleh tampil lebih dinamik dan sporti!

Semua aksesori ini boleh didapati secara eksklusif di lima GR Garage seluruh negara dan 39 cawangan GR (pengedar Toyota yang bersaing dalam siri perlumbaan Vios Challenge). Senarai alatan aksesori GR yang terlibat termasuklah:

Eksklusif untuk GR Yaris edisi terhad dan hanya boleh didapati di GR Garage seluruh negara ialah lima naik taraf penggayaan dan prestasi.

Ini merangkumi spoiler depan GR dengan lanjutan spoiler belakang, skirting sisi GR, spoiler bampar belakang GR, sports muffler GR dan set panel dalaman gentian karbon GR.

Aksesori lain turut tersedia untuk Vios GR-S, Vios dan Yaris. Ini bagaimanapun tidak termasuk butang suis penghidup GR, lencana GR serta pelapik kaki GR yang sudahpun didatangkan sebagai standard untuk Vios GR-S.

“Ketersediaan dan jualan aksesori GR ini adalah lanjutan Toyota untuk merancakkan usahanya mengukuhkan kedudukan dalam sukan permotoran di Malaysia,” ujar Ketua Pegawai Sukan Permotoran Gazoo Racing Malaysia, Akio Takeyama.

Presiden UMW Toyota Motors, Ravindran K. pula berkata penawaran aksesori GR ini membolehkan pelanggan menjadikan kereta mereka lebih personal dan unik, terutama mereka yang berkongsi minat yang sama dalam sukan permotoran.

Semua alatan dan aksesori GR datang dengan jaminan setahun dan untuk memastikan pemasangan yang betul, pelanggan boleh melakukannya di GR Garage dan cawangan GR yang ada.

Lima GR Garage seluruh negara termasuklah Fokus Tetap (Shah Alam, Selangor), PCM Klang Motor (Klang, Selangor), Wing Hin Auto (Balakong, Selangor), Telagamas (Kulim, Kedah) dan Mutiara Motorsports (Masai, Johor).

Untuk senarai lengkap cawangan GR pula, serta maklumat lain, layari laman web UMW Toyota Motors di www.toyota.com.my.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved