fbpx

Vespa GTS 300 dan Primavera edisi khas sempena ulangtahun ke-75, harga dari RM23,500

vespa gts yellow zolfo 02

DIDI Resources Sdn Bhd, pengedar rasmi Vespa di Malaysia memperkenalkan dua model edisi terhad iaitu GTS 300 75th Anniversary dan Primavera 75th Anniversary. Seperti pada namanya, kedua-dua model ini diperkenalkan sempena menyambut ulangtahun Vespa yang ke-75.

Apa yang berbeza? Pertama, Vespa ulangtahun ke-75 ini diberikan warna kuning metalik yang dinamakan Giallo 75th, yang nampak hampir seperti keemasan. Warna ini dibangunkan khas sebagai tafsiran moden untuk tema retro 1940an.

Seterusnya, model Vespa 75th Anniversary ini dilengkapi panel tepi dan mudguard depan dengan nombor 75, tempat duduk kulit Nubuck khas, rim berwarna kelabu dengan machine finish, dan pelekat grafik pada mudguard, keliling panel instrumen, pelindung ekzos, cermin sisi dan – untuk GTS sahaja – pada pemijak kaki penumpang.

Satu lagi ciri unik 75th Anniversary ialah rak barangan di belakang yang diberikan warna krom, ia boleh menempatkan beg kulit bulat yang nampak seperti tempat tayar simpanan. Beg kulit Nubuck ini juga diberikan tali dan klip khas dengan mekanisma khas untuk memudahkannya dipasang dan ditanggalkan.

Walaupun hadir dengan gaya retro, Vespa ini tetap mendapat teknologi moden. Ini termasuklah paparan TFT berwarna bersaiz 4.3-inci serta panel instrumen digital dengan sambungan telefon pintar.

Untuk lebih eksklusif, setiap pembelian edisi 75th Anniversary, anda akan mendapat Welcome Kit yang mengandungi plat Vespa besi vintaj, Buku Pemilik khas, dan lapan poskad dengan imej dari sejarah hampir 80 tahun jenama Itali itu.

Harga jualan Vespa 75th Anniversary adalah seperti berikut:

Vespa Primavera 75th Anniversary: RM23,500
Vespa GTS 300 75th Anniversary: RM38,900

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved