fbpx

Ducati perbaharui kerjasama teknikal dengan Shell

ducati-shell-engine-oil-1

Ducati telah memperbaharui kerjasama teknikal dengan Shell sekaligus meneruskan kerjasama dalam penggunaan minyak pelincir. 

Menurut Ducati dalam satu kenyataan, kerjasama itu akan diteruskan untuk tempoh tiga tahun lagi. 

Untuk rekod, kerjasama antara Ducati dan Shell telah pun termeterai sejak 1999 di Kejuaraan Dunia Superbike sebelum dikembangkan ke MotoGP apabila Ducati menyertai kelas utama pada 2003. 

Pembaharuan ini menyaksikan Shell kekal sebagai pembekal minyak pelincir kepada fasiliti pengeluaran Ducati di Itali dan Thailand termasuk membekal kepada jaringan pengedar di seluruh dunia. 

Difahamkan, Shell akan membekalkan pengedar dengan minyak enjin Advance Ducati dan produk terbaru, Ducati Corse Performance Oil oleh Shell Advance. 

Ducati Corse Performance Oil merupakan minyak enjin dibangunkan khas untuk enjin Desmosedici Stradale R yang terdapat pada jentera Panigale V4, Streetfighter V4 dan Multistrada V4 RS. 

Lihatkan Ulasan (1)
  • Wow, awesome blog layout! How lengthy have you ever been running a blog for?
    you make running a blog look easy. The entire
    look of your website is great, as smartly as the content!
    You can see similar here ecommerce

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved