fbpx

Nissan Skyline GT-R R34 milik Brian O’Conner diabadikan dalam bentuk Lego Speed Champions

Nissan Skyline GT-R R34 Lego Speed Champions 01

LEGO Speed Champions menyediakan alternatif yang lebih mampu milik kepada mereka yang mungkin tidak mampu mengeluarkan belanja yang tinggi untuk set Lego Technic.

Ia tidak begitu terperinci seperti Technic namun kualiti set yang dibawakan oleh Speed Champions sudah cukup  untuk bagus untuk kanak-kanak dan juga orang dewasa.

Kini, barisan Speed Champions menambah satu lagi model ke koleksinya dan ia pasti akan membuat peminat francais Fast and Furious begitu teruja.

Ini kerana set terbaru itu menampilkan kereta yang paling ikonik dari filem 2 Fast 2 Furious iaitu Nissan Skyline GT-R (R34) milik Brian O’Conner yang dimainkan oleh mendiang Paul Walker.

Mengandungi 319 kepingan Lego, perincian set ini tidak kurang hebatnya. Seperti jentera sebenar, Skyline GT-R R34 itu memakai kit badan dan didatangkan dalam warna kelabu dengan grafik biru pada bahagian bonet, pintu dan spoiler.

Apa yang menarik, ia juga didatangkan dengan figura mini Brian O’Conner yang boleh diletakkan pada tempat duduk pemandu.

Menurut laporan, set Nissan Skyline GT-R (R34) 2 Fast 2 Furious ini boleh ditempah mulai 3 Januari 2023 dengan harga anggaran 24.99 euro (RM115).

 

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved