fbpx

Rumah bergerak mewah Dembell Motorhome siap boleh sumbat kereta sports!

dembell motorhome mercedes actros 02

MUNGKIN anda suka akan idea rumah bergerak tetapi rasa RV (Recreational Vehicle) biasa kurang selesa.

Kini anda boleh melihat kepada kondominium atau banglo bergerak Dembell Motorhomes. Firma Eropah ini menawarkan kemewahan lain dari yang lain, mereka menggelar motorhome ini sebagai “land superyacht” atau ‘kapal layar darat’.

Anda mungkin ternampak logo Mercedes dalam gambar, ya, ini kerana Dembell Motorhomes menggunakan trak Mercedes-Benz Actros sebagai platformnya. Lebih menarik lagi, ia mempunyai tiga fungsi garaj.

Paling kecil ialah Side Package Room yang membolehkan anda membawa basikal, motosikal atau quad ke destinasi berkelah anda.

Seterusnya ialah Small Garage dengan dua ruang gelungsur seperti laci. Ia cukup untuk membawa kereta kompak seperti Smart.

Yang ketiga ini paling besar, iaitu Large Garage. Ia mempunyai ruang yang mampu memuatkan kereta dengan panjang hingga 4.5 meter. Malah Dembell dengan terperinci menunjukkan sebuah Ferrari California sebagai contoh di laman web mereka dengan rupa sebuah Ferrari Roma.

Dembell Motorhomes juga menayangkan ciri premium pada kabinnya. Ia memang mempunyai ruang dalaman selesa seperti sebuah kapal layar mewah dengan tiga pilihan lantai kayu untuk dipilih.

Terdapat juga dua katil, dimana satu di dalam bilik tidur utama dengan saiz lebih besar dari King.

Gambar-gambar ini tidak cukup untuk menunjukkan suasana sebenar motorhome ini, anda boleh terus ke laman web mereka untuk membuat tour 360-darjah di dalamnya.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved