fbpx

Nissan Jepun lancar koleksi barangan tema Datsun, GT-R & NISMO, mula jual 16 Mei ini

NISSAN COLLECTION 01

Nissan Jepun mengumumkan koleksi terbaharu barangan dan aksesori original musim bunga/musim panas yang boleh didapati di seluruh Jepun bermula 16 Mei ini.

Antara yang mencuri tumpuan penulis ialah model diecast Nissan GT-R NISMO 2024.

Di bawah pengawasan pakar, model GT-R tersebut telah dibina dengan teliti, sebelum diakhiri dengan layangan warna NISMO Stealth Gray dan kemasan gentian karbon pada sesetengah tempat.

 

Selain daripada itu, pemilik dan peminat GT-R juga boleh mendapatkan jam tangan chronograph GT-R berharga 71,500 yen (RM2,181) yang menampilkan binaan casis dan tali jam keluli dan muka jam yang dilindungi oleh kaca sapphire.

Difahamkan, jam tangan chronograph GT-R ini akan ditawarkan secara rasmi bermula bulan depan.

 

Antara barangan yang turut disenaraikan termasuklah beg tote berlogo warisan Datsun, T-shirt dengan grafik Skyline GT-R R32, R33 dan R34, keychain berbentuk penutup rim klasik, t-shirt polo, patung beruang, sandal kulit, dompet, jam dinding dan bermacam-macam lagi.

Terdapat lebih daripada 180 barangan eksklusif bertemakan Nissan, GT-R, Datsun dan NISMO yang boleh dibeli menerusi jaringan pusat pengedar Nissan, galeri ibu pejabat global, Nissan Boutique di NISSAN CROSSING, serta tidak ketinggalan kedai dalam talian Nissan.

 

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved