fbpx

Tuah wanita muda, beli Proton Saga 1.3 AT dapat bawa pulang S70 Flagship!

01_9

EON Berhad, sebuah syarikat subsidiari DRB-Hicom Berhad telah mengumumkan senarai pemenang cabutan bertuah peraduan EON & Sahabat Autofest 2024, serentak dengan sambutan rumah terbuka yang berlangsung di ibu pejabat EON di Glenmarie.

Pemenang hadiah utama, Siti Khairunadia Mohd Sharifuddin Paloh dari Johor Bahru berjaya membawa pulang sebuah Proton S70 Flagship.

Wanita berusia 21 tahun itu membeli sebuah Proton Saga 1.3 Automatic Standard sepanjang tempoh tiga hari Autofest berlangsung yang diadakan dari 1 hingga 3 Mac 2024, dan membiayai pembeliannya menerusi platform digital EON.

 

Empat lagi pemenang cabutan bertuah masing-masing membawa pulang hadiah berupa Dyson Vacuum Cleaner dan iPad, dengan nilai hadiah keseluruhan berjumlah RM100,000.

Dalam ucapannya, Akkbar Danial mengumumkan sepanjang EON & Sahabat Autofest 2024 berlangsung, pihaknya telah berjaya mencatatkan jualan melebihi 650 unit, atau 30 peratus lebih tinggi berbanding sasaran awal.

Acara EON & Sahabat Autofest 2024 menghimpunkan pelbagai jenama motosikal dan kereta di bawah satu bumbung, seperti Proton, Mitsubishi, Audi, Volkswagen, smart, Isuzu, Daihatsu, Honda, Modenas dan Kawasaki.

 

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved