fbpx

Beli Tesla dapat pengecas rumah bernilai RM2,800 percuma, promosi hingga 31 Oktober 2023

tesla wall connector

TESLA Malaysia mengumumkan mereka yang membuat pembelian kenderaan akan mendapat Tesla Wall Connector bernilai RM2,800 secara percuma, tetapi tempahan perlu dibuat sebelum 31 Oktober 2023.

Tesla Wall Connector merupakan pengecas AC berjenama Tesla. Ia hadir dengan kabel sepanjang 7.3 meter dengan pengecas Type 2. Ia juga menyokong WiFi untuk pemantauan jarak jauh dan kemas kini perisian.

Terdapat terma dan syarat untuk tawaran ini. Pertamanya, Tesla Wall Connector mesti dipasang di alamat dalam boring tempahan kenderaan yang diberikan oleh Tesla Approved Installer. Ia juga tidak boleh dijual jika anda sudah mempunyai pengecas AC di rumah, kecuali anda mahu ‘mencabutnya’ dahulu.

Selain itu, untuk melayakkan anda mendapat Tesla Wall Connector itu, pemasangan mesti dibuat dalam masa tiga bulan selepas penyerahan kenderaan.

Kos pemasangan bernilai RM2,200 (RM2,500 di Sabah dan Sarawak) mesti ditanggung oleh pelanggan. Ini merangkumi peralatan seperti suis, pemutus litar, RCD, dan kotak pengagih.

Untuk kabel, ia berharga RM36 semeter bagi pendawaian standard, dan RM60 semeter untuk wayar bertutup.

Tesla Wall Connector di bawah program promosi ini hadir dengan jaminan 12 bulan oleh Tesla, selain jaminan tempoh sama untuk kerja-kerja pemasangan.

Jika pelanggan memohon Tesla Wall Connector tambahan untuk beberapa lokasi pula, mereka boleh membeli sehingga dua unit tambahan dari Tesla Store.

VIN (nombor identifikasi kenderaan) mesti diberikan semasa membeli pengecas ini, dan tidak boleh dibeli oleh orang yang bukan pelanggan.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved