fbpx

Isuzu D-Max jadi kenderaan rasmi KL Fashion Week 2022, akan dipamer di Pavilion 15 hingga 21 Ogos

isuzu d-max klfw2022 01

ISUZU Malaysia kini mempamerkan trak pikap mereka yang telah memenangi pelbagai anugerah, iaitu D-Max sebagai kenderaan rasmi KL Fashion Week (KLFW) 2022.

Tema KLFW 2022 tahun ini, “The Bigger, The Better” dilihat bersesuaian dengan imej dan intipati yang dibawakan oleh Isuzu D-Max generasi ketiga ini.

“Dengan rekaan canggih, kelengkapan penuh serta kemampuan untuk melakukan apa jua di mana saja, Isuzu D-Max mencabar norma kebiasaan dan membolehkan anda untuk mengukir memori tersendiri dengannya,” ujar Ketua Pegawai Operasi Isuzu Malaysia, Kenkichi Sogo.

“Bersama KLFW, kami ingin membawakan rekaan imaginatif yang mengilhami ini selangkah lagi ke hadapan dan untuk dikongsi bersama khalayak.”

Unit yang dipamerkan merupakan varian Isuzu D-Max X-Terrain sebagai penaja Kenderaan Gaya Hidup Terulung untuk acara berkenaan.

D-Max dilengkapi pelbagai ciri praktikal seperti kamera 360-darjah, pengecas telefon tanpa wayar, sambungan Android Auto dan Apple CarPlay tanpa wayar serta ciri Advanced Driving Assist System (ADAS).

Isuzu D-Max X-Terrain akan ditampilkan dalam acara KLFW tahun ini yang akan bermula pada 15 hingga 21 Ogos 2022 di Pavilion Kuala Lumpur.

Tiga unit Isuzu D-Max X-Terrain akan dipamerkan di pusat ibu kota dengan warna berbeza. Valencia Orange membawakan tema kembara, Onyx Black untuk tema premium, manakala Silky Pearl White mencerminkan kompleksiti dan kepintaran.

Anda boleh lihat kesemua Isuzu D-Max ini dengan lebih dekat di laluan pejalan kaki utama di tiga lokasi berbeza iaitu di ruang legar air pancut Pavilion, satu di laluan penghubung ke Quivio dan satu lagi di seberang jalan di hadapan Fahrenheit.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved