fbpx

Pulihkan prestasi enjin anda dengan Shell V-Power Racing

Shell V-Power Racing 01

SHELL Malaysia telah melancarkan kempen pemasaran terbarunya untuk bahan api terbaiknya iaitu Shell V-Power Racing, yang kini 100% membersihkan bahagian kritikal enjin untuk meningkatkan prestasi enjin.

Dengan lebih seabad pengalaman dalam inovasi bahan api, formulasi terkini Shell V-Power Racing menawarkan prestasi dan kecekapan yang tiada tandingan untuk pengalaman pemanduan yang mengujakan.

Boleh didapati di semua stesyen Shell yang mengambil bahagian di seluruh negara, Shell V-Power Racing mempunyai pelbagai kelebihan seperti memberi 3.93% lebih kuasa, 3.69% pecutan lebih cepat dan memulihkan sehingga 100% kuasa enjin anda.

Bukan itu sahaja, ia juga merupakan satu-satunya bahan api yang digunakan, disarankan dan dipercayai oleh Scuderia Ferrari.

Berucap di FOCM Festival 2024 yang dianjurkan oleh Ferrari Owners Club Malaysia baru-baru ini, Seow Lee Ming, Pengurus Besar, Mobility Malaysia berkata, “Kami memanfaatkan kerjasama kami dengan Scuderia Ferrari dalam kondisi ekstrem litar lumba, di mana Shell V-Power Racing adalah satu-satunya bahan api yang disyorkan oleh pasukan yang sangat berjaya ini. Ini adalah bahan api yang tersedia untuk pelanggan kami di jalan raya.”

Dikuasakan oleh Shell V-Power Racing, FOCM Festival 2024 merupakan perhimpunan Ferrari terbesar di negara ini yang melibatkan 297 Ferraristi bagi meraikan sejarah enjin paling berprestij di dunia.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved