fbpx

Beli Castrol Activ atau Activ Essential, dapat insurans percuma untuk penunggang motosikal

castrol bike 01

Castrol memperkenalkan program insurans percuma baharu khas untuk anda penunggang motosikal. Inisiatif ini merupakan salah satu komitmen Castrol terhadap keselamatan dan kesejahteraan penunggang motosikal.

Program ini dibangunkan dengan kerjasama MCIS Life, Zensung, dan Standard Chartered bagi memberikan ketenangan minda kepada penunggang motosikal.

Setiap pembelian produk Castrol Activ atau Castrol Activ Essential dari bengkel Castrol yang sah atau kedai dalam talian rasmi Castrol, anda akan layak mendapat perlindungan insurans percuma secara automatik.

Proses permohonannya mudah, seperti berikut:

  • Beli Castrol Activ atau Castrol Activ Essential daripada kedai Castrol yang sah atau kedai e-dagang rasmi Castrol.
  • Imbas kod QR kedai yang mengambil bahagian atau guna kod yang disertakan semasa pembelian dalam talian.
  • Muat naik resit pembelian dan berikan butiran yang diperlukan (nama, nombor kad pengenalan, nombor telefon mudah alih, dan e-mel) melalui portal Castrol Protect, yang dikuasakan oleh MCIS Life dan Zensung.

Dalam hanya beberapa minit, polisi insurans akan dikeluarkan, memberikan perlindungan percuma selama sebulan untuk kematian atau hilang upaya kekal penuh akibat kemalangan (sehingga RM4,000) dan perbelanjaan pengebumian (sehingga RM1,000), dengan jumlah keseluruhan RM5,000.

Anda juga boleh memegang sehingga tiga polisi aktif pada satu masa bagi memaksimumkan perlindungan mereka.

“Di Castrol, kami komited untuk menyediakan penunggang motosikal dengan produk dan pengalaman yang terbaik,” kata Mike Zhang.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved