fbpx

Bilik pameran Auto Bavaria Chan Sow Lin tampil kemudahan yang dinaik taraf

Auto Bavaria Chan Sow Lin 02

AUTO Bavaria, rangkaian pengedar bertauliah BMW terbesar di Malaysia, baru-baru ini melancarkan bilik pameran terbaharunya yang telah ditambah baik di Chan Sow Lin (CSL).

Bilik pameran ini menampilkan kemudahan dan perkhidmatan yang dinaik taraf, serta ruang pameran untuk barisan kenderaan BMW Premium Selection (BPS) dan MINI Used Car Next (MUCN).

Selain ruang pameran, bilik pameran yang dibina di atas kawasan seluas 35,000 kaki persegi ini menampilkan beberapa kemudahan berteraskan pelanggan seperti pentas perundingan pelanggan, ruang hospitaliti utama, bar dan ruang rehat.

Ia juga mempunyai ruang khas untuk alat ganti, aksesori dan gaya hidup, membolehkan pelanggan melakukan pemerhatian bagi pembaharuan kenderaan mereka yang seterusnya atau meneroka rangkaian barangan BMW dan MINI yang ikonik.

Dengan pasukan yang terdiri daripada enam kakitangan yang berdedikasi, Auto Bavaria CSL menawarkan perkhidmatan yang dipertingkatkan untuk pengalaman yang lebih lancar kepada pelanggan.

Kemudahan asas seperti ruang perkhidmatan rundingan, kawasan penerimaan kereta (RATC) dan kawasan serahan pelbagai fungsi disediakan secara strategik untuk kemudahan pelanggan.

Selaras dengan dedikasi BMW Group Malaysia untuk meningkatkan aksesibiliti terhadap infrastruktur pengecas, Auto Bavaria CSL memainkan peranan aktif dalam inisiatif tersebut dengan menyediakan kemudahan pengecas AC dan DC.

Auto Bavaria CSL terletak di No. 8, Jalan Dua, Off Jalan Chan Sow Lin, Kuala Lumpur. Ia beroperasi setiap hari Dari 8 pagi hingga 5 petang dari Isnin hingga Jumaat, dan dari 8 pagi hingga 12:30 tengahari pada hari Sabtu.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved