fbpx

Proton buka pusat pemasangan cermin gelap di Tanjung Malim

Proton pusat pemasangan cermin gelap 01

PROTON hari ini mengumumkan pembukaan rasmi pusat pemasangan cermin gelap Proton yang terletak di fasiliti pengeluarannya di Tanjung Malim.

Dalam usaha pengembangan keupayaan pemasangan cermin gelap sendiri, kemudahan baharu itu mampu memasang cermin gelap untuk sehingga 5,000 unit kenderaan sebulan.

Pemasangan cermin gelap keselamatan diperkenalkan sebagai aksesori standard untuk varian Flagship dan Premium X90 apabila ia dilancarkan pada 7 Mei 2023.

Ini diulangi untuk S70 dengan kedua-dua varian Flagship dan Flagship X dilengkapi dengan cermin gelap keselamatan sebagai sebahagian daripada pakej aksesori standard.

Pilihan itu akan ditawarkan kepada model lain dalam masa terdekat sebagai sebahagian daripada usaha Proton untuk memberikan nilai tambahan kepada para pelanggan.

Terdapat banyak kelebihan apabila pemasangan cermin gelap dikendalikan oleh OEM berbanding dengan pemasangan selepas pembelian kenderaan.

Ini termasuk ketepatan dan kemasan yang lebih baik menggunakan cetakan pra-potong, langkah jaminan kualiti yang ketat, pematuhan kepada peraturan JPJ dan pencegahan kerosakan sekunder yang biasanya dikaitkan dengan pemasangan selepas pasaran.

Pelanggan juga boleh menikmati waranti perbatuan tanpa had selama lima tahun untuk semua perkhidmatan pemasangan cermin gelap, membuktikan komitmen Proton yang menekankan kepuasan pelanggan dan ketahanan produk.

Ketua Pegawai Eksekutif, Proton Edar, Roslan Abdullah kata pembukaan pusat pemasangan cermin gelap baharu Proton adalah satu langkah penting ke arah komitmen Proton untuk menyampaikan produk berkualiti dan nilai tambahan kepada pelanggan.

“Dengan mengambil tanggungjawab untuk proses pemasangan, kami mempunyai kawalan kualiti yang lebih baik dan boleh menawarkan ketenangan fikiran kepada pelanggan.

“Dengan kapasiti pemasangan sebanyak 5,000 unit kenderaan sebulan, pusat ini juga bersedia untuk menghadapi sebarang peningkatan volum dalam jangka masa pendek kerana lebih banyak model dalam rangkaian Proton akan ditawarkan dengan cermin gelap sebagai aksesori standard,” katanya.

Lihatkan Ulasan (1)
  • What i don’t understood is in truth how you’re no longer actually much more smartly-appreciated than you may be right now.
    You are so intelligent. You already know thus considerably in the case of this subject, made me in my view believe it from numerous varied angles.
    Its like women and men don’t seem to be interested unless it is one thing to do with
    Lady gaga! Your own stuffs great. At all times deal with it up!

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved