fbpx

Lotus Store Pavilion Damansara Heights sedia kemudahan bilik konfigurator

Lotus Store Pavilion Damansara Heights 01

LOTUS Cars terus mengukuhkan kehadiran jenamanya di Malaysia menerusi pembukaan Lotus Store pertamanya di Pavilion Damansara Heights.

Ruang pameran berkeluasan 173.58 meter persegi itu dibuka kira-kira 10 bulan selepas pelancaran Lotus Eletre. Hyper SUV elektrik itu mendapat permintaan menggalakkan di negara ini dengan lebih 50 unit telah pun diserahkan kepada pelanggan setakat ini dan 200 unit lagi dalam proses penghantaran.

Direka untuk mencerminkan identiti korporat Lotus, ruang pameran tersebut menempatkan dua model terbaharu Lotus yang ditawarkan di pasaran Malaysia iaitu Eletre dan Emira.

Selain itu, Lotus Store turut menyediakan kemudahan seperti bilik konfigurator di mana pelanggan boleh memilih spesifikasi kenderaan masing-masing, ruang khas untuk barangan dan pakaian Lotus, serta ruang istirehat.

Konfigurator Lotus membolehkan pelanggan memilih sendiri trim dan kemasan mengikut citarasa sendiri. Ini termasuk untuk bahagian luaran (trim, warna, rim dan tayar, warna angkup brek, brek karbon seramik dan lencana) dan bahagian dalaman (tema, material, tali keledar, stereng dan kemasan karbon).

Bukan itu sahaja, pelanggan juga boleh memilih tahap kelengkapan seperti cermin sisi, pakej Lotus Dynamic Handling dan bumbung kaca pintar, serta menambah ciri-ciri bantuan pemandu seperti Parking Pack dan Highway Assist Pack.

Dibuka setiap hari dari 10 pagi hingga 10 malam, Lotus Store Pavilion Damansara Heights juga merupakan mukadimah kepada pembukaan bilik pameran utama Lotus Cars Malaysia di Glenmarie, Shah Alam yang dijadualkan siap pada suku kedua tahun ini.

Lotus juga berhasrat memperluaskan lagi kehadiran jenamanya di wilayah Utara dan Selatan, selain memperkenalkan perkhidmatan servis mudah alih untuk menambahbaik kemudahan pelanggannya.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved