fbpx

Tiga lagi cawangan smart bakal dibuka – Kota Kinabalu, Kuantan, PJ

smart showroom stock 08

PROTON New Energy Technology Sdn Bhd (PRO-NET) mengumumkan bahawa smart Malaysia bakal membuka tiga lagi cawangan pengedar untuk negara ini, termasuk satu di Malaysia Timur.

Tiga cawangan baharu yang akan dibuka itu adalah di Petaling Jaya, Kuantan, dan Kota Kinabalu. Ia melalui kerjasama dengan Naza Automotive Group untuk smart Petaling Jaya, Hoi Keen Service Sdn Bhd untuk smart Kuantan, dan Fook Loi Eurocar Sdn Bhd untuk smart Kota Kinabalu.

“Matlamat kami adalah untuk melonjak ke peringkat seterusnya dan terus meluaskan liputan pasaran dengan produk dan perkhidmatan smart kami,” kata CEO PRO-NET, Zhang Qiang.

Menurut siaran media oleh smart Malaysia, rakan kongsi terpilih memainkan peranan penting dalam mewujudkan ruang bagi individu untuk meneroka produk dan perkhidmatan, selain daripada menyediakan pilihan pengecasan yang mudah.

“Fokus kami terhadap kestabilan melibatkan peningkatan kedua-dua stesen pengecasan AC dan DC dengan memastikan pengecasan yang cepat dan efisien untuk pemilik smart dan orang awam secara umum,” tulis siaran media itu.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved