fbpx

MAN Malaysia tambat hati pemandu trak dengan acara pandu uji MANTAP

MAN Malaysia MANTAP 2023 01

MAN Truck & Bus (M) Sdn Bhd (MAN Malaysia) baru-baru ini menganjurkan acara pandu uji MANTAP (MAN Test and Prove) sebagai kunci untuk memenangi hati golongan sasaran paling penting iaitu pemandu trak.

Acara ini memberi peluang kepada pemandu untuk memandu uji penggerak utama MAN TGS berkuasa Euro V yang baharu, selain melihat dengan lebih dekat dan memahami kelebihan jenama dari Jerman itu.

Menurut MAN Malaysia, acara tersebut diadakan pada hujung tahun lalu di MAN Pelabuhan Klang dan menerima penyertaan seramai lebih 60 orang peserta yang terdiri daripada pemandu trak, pemilik syarikat pengangkutan dan peminat trak.

Selain daripada pandu uji, peserta turut berpeluang mengambil bahagian dalam pelbagai cabaran seperti membuat parkir secara selari, mengangkat cab dan pelepasan tayar ganti.

Mereka yang menyelesaikan tugasan dalam masa terpantas telah membawa pulang hadiah-hadiah yang menarik. Hidangan makanan kegemaran tempatan turut disediakan.

Pengarah Urusan MAN Malaysia, Andrew O’Brooks berkata pihaknya percaya bahawa pemandu memainkan peranan penting dalam keputusan pembelian trak bagi sesebuah organisasi perniagaan.

“Maka itu, kami mahu melibatkan mereka dan memastikan keperluan pemanduan mereka diambil kira. Pemandu trak yang membawa trak MAN mereka ke pusat servis kami dijanjikan dengan persekitaran yang selesa dan mesra, lengkap dengan sofa mewah, pelbagai jenis minuman dan televisyen skrin besar untuk hiburan,” katanya.

MAN Malaysia kini sedang merancang untuk menganjurkan lebih banyak acara MANTAP pada tahun ini.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved