fbpx

smart Malaysia tambah baik aplikasi Hello Smart – bayaran kad debit dan kredit, peta pengecasan

smart showroom stock 08

DALAM tempoh kurang daripada dua bulan sejak pelancaran pada 21 November 2023, smart Malaysia melaporkan telah mencatatkan 200 unit pendaftaran untuk smart #1.

Menurut smart juga, pengguna dan pelanggan memberikan maklum balas positif berkenaan smart #1 dengan sentuhan unik Mercedes serta teknologi terkini Geely.

Dengan itu, sebagai permulaan untuk 2024, smart Malaysia mengumumkan penambah baikan kepada Aplikasi Hello Smart, memberikan pengguna pengalaman pemilikan yang lebih lancar dan mudah.

Aplikasi yang dikemas kini sekarang memudahkan pembayaran dengan kad debit atau kredit, membolehkan pemilik membayar dan mengecaj kenderaan mereka, atau membeli data internet dalam kereta secara langsung melalui aplikasi.

Harga data internet adalah pada 1GB untuk RM8, 3GB untuk RM21, dan 5GB untuk RM30.

Keistimewaan utama dalam Aplikasi Hello smart ialah peta pengecasan terintegrasi, memberikan akses kepada 70 peratus stesen pengecasan awam di seluruh negara.

Selain itu, aplikasi ini juga memudahkan proses permohonan pinjaman, menetapkan piawai baharu untuk pemilikan EV yang lebih mudah diakses.

Peraduan ‘The Lóng Drive’ oleh smart Malaysia

Sebagai tambahan, smart Malaysia mengadakan peraduan yang menawarkan hadiah percutian dengan hanya memandu uji smart #1.

Melalui peraduan media sosial ‘The Lóng Drive’, anda mungkin berpeluang menjadi pemenang bertuah yang akan ke Melaka dengan segala perbelanjaan ditanggung sepenuhnya.

Hadiah-hadiah lain termasuklah TnG e-wallet bernilai sehingga RM200 dan paket Angpao smart Edisi Terhad.

Lawati laman media sosial di Facebook atau Instagram untuk cara penyertaan dan maklumat lanjut.

Kadar kompetitif dan percuma Pengecas Rumah smartCharge

Dengan pembelian mana-mana varian smart #1 – BRABUS, Premium atau Pro – anda berpeluang mendapat manfaat daripada pengecas rumah smartCharge secara percuma bernilai RM3,200.

Ia hadir dengan jaminan dua tahun dan kredit pengecasan, sah untuk pembelian yang dibuat sehingga 31 Januari 2024.

Di samping itu, pembeli boleh memanfaatkan kadar faedah yang rendah, serendah 1.15 peratus, melalui tawaran bank terpilih.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved