fbpx

Sisma Auto Hub Sungai Besi dibuka sebagai pusat 3S pelbagai jenama

Sisma Auto Hub Sungai Besi 01

SISMA Auto baru-baru ini melancarkan Sisma Auto Hub Sungai Besi, sebuah pusat 3S premium yang menawarkan perkhidmatan membeli, menjual dan servis untuk sebarang jenama kereta mewah.

Terletak di Wisma Sisma Auto di Lebuhraya Sungai Besi, ia merupakan cawangan Sisma Auto Hub kedua yang dibuka berikutan cawangan Glenmarie yang dilancarkan pada Februari 2022.

Pengarah Urusan Kumpulan bagi SISMA Auto, Syed Khalil Syed Ibrahim berkata, Sisma Auto Hub Sungai Besi mempunyai saiz yang lebih besar dan kemudahan yang lebih baik untuk memenuhi keperluan pelanggan yang semakin bertambah.

“Kejayaan operasi cawangan Glenmarie kami menunjukkan bahawa terdapat permintaan yang tinggi terhadap perkhidmatan unik yang kami tawarkan. Kami berbesar hati kerana dapat membuka cawangan kedua Sisma Auto Hub di aras dua dan tiga Wisma Sisma Auto di Sungai Besi untuk memenuhi permintaan ini,” katanya.

Pelanggan yang ingin membeli kereta mewah terpakai boleh memilih daripada rangkaian kereta terpilih yang diperakui, yang dipilih berdasarkan perbatuan dan keadaannya. Setiap kereta perlu menjalani pemeriksaan yang teliti dan dibaik pulih supaya ia berada dalam keadaan yang terbaik.

Selain itu, pelanggan yang berhasrat menjual kereta mewah mereka juga boleh melakukannya di Sisma Auto Hub. Kakitangan profesional yang berpengalaman akan membuat penilaian yang wajar dan membantu melancarkan proses jualan.

Sementara itu, pusat servis SISMA Auto Hub dilengkapi dengan pelbagai kelengkapan dan peralatan diagnostik terkini untuk menyelenggara semua kereta buatan jenama Eropah.

Perkhidmatan disediakan untuk semua jenama kereta mewah sama ada ia dibeli menerusi import selari atau yang telah tamat waranti daripada pengeluar.

Pasukan Sisma Auto Hub terdiri daripada mekanik terlatih yang mampu menjalankan kerja-kerja servis, penyenggaraan dan pembaikan, termasuklah kerja pembaikan besar.

Perkhidmatan lain yang turut disediakan adalah servis tayar, penjajaran dan pengimbangan roda, servis penyaman udara dan penukaran cermin depan.

Bukan itu sahaja, kakitangan pusat ini juga boleh membantu dalam proses tuntutan insurans bagi kes-kes kemalangan. Sisma Auto Hub merupakan pembaik panel bagi penyedia waranti kenderaan terkemuka, Warranty Smart.

Sisma Auto Hub Sungai Besi terletak di Wisma Sisma di 855, Lebuhraya Sungai Besi, Sungai Besi, 57100 Kuala Lumpur. Waktu operasi adalah dari 9.00 pagi hingga 7.00 malam dari Isnin hingga Jumaat, dan dari 10.00 pagi hingga 5.00 petang bagi Sabtu dan Ahad.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved