fbpx

Topi keledar Gracshaw DC Super Heroes dilancarkan – RM460

Gracshaw DC Super Heroes 03

JENAMA topi keledar tempatan, Gracshaw telah melancarkan barisan topi keledar edisi terhad DC Super Heroes yang menampilkan enam rekaan istimewa.

Rekaan-rekaan tersebut adalah berdasarkan watak popular dari DC iaitu Batman, Superman, Wonder Woman, The Flash, Aquaman dan The Joker.

Menurut Gracshaw, topi keledar ini merupakan produk tulen dan asli yang direka dengan kerjasama DC.

Tambah syarikat itu lagi, hanya 1,500 unit akan dihasilkan untuk rekaan Batman, Superman, The Flash dan The Joker, manakala Aquaman dan Wonder Woman masing-masing terhad kepada 500 unit.

Ini bagi memastikan status topi keledar ini sebagai barangan pengumpul yang jarang ditemui dan berharga.

Topi keledar Gracshaw DC Super Heroes menggunakan model Gennex sebagai asas. Selain mempunyai pensijilan SIRIM, ia juga menawarkan ciri-ciri seperti pengunci cincin D berganda, sistem pengudaraan berganda dan pelapik dalaman yang boleh ditanggalkan.

Selain itu, ia juga didatangkan dengan visor yang boleh didapati dalam lapan warna menarik.

Topi keledar Gracshaw DC Super Heroes boleh didapati dalam saiz M hingga XXXL, dengan harga RM460 seunit. Setiap pembelian didatangkan kotak khas yang mengandungi beg, sijil ketulenan dan pelekat unik.

Topi keledar ini boleh didapati di 30 pengedar terpilih Gracshaw bermula 10 Januari 2024.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved