fbpx

Nak lawat ibu pejabat BYD di Shenzhen? Ini peluang anda!

BYD-ShenZhen

BYD dan Sime Darby Motors telah melancarkan kempen ‘Explore Shenzhen with BYD’ di mana pelanggan BYD di Malaysia berpeuang untuk memenangi lawatan eksklusif ke ibu pejabat pengeluar EV itu di Shenzhen, China.

Kempen ini menyediakan peluang kepada pemilik BYD untuk mengalami sendiri kemajuan teknologi dan menyelami perjalanan inovatif syarikat itu.

Pelanggan yang telah membeli kereta BYD dan menerima kereta mereka dalam tempoh peraduan akan layak secara automatik untuk kempen ini.

Pemilihan pemenang akan dibahagikan kepada dua tempoh bulanan seperti berikut:

  • Tempoh 1: 1 November 2023 hingga 30 November 2023
  • Tempoh 2: 1 Disember 2023 hingga 31 Disember 2023

Tiga pemenang bertuah akan dipilih secara rawak bagi setiap tempoh bulanan dan pemenang akan dimaklumkan menerusi panggilan telefon dan/atau e-mel pada bulan berikutnya.

Setiap pemenang akan mendapat pakej lawatan berbayar sepenuhnya untuk dua orang ke ibu pejabat BYD di Shenzhen bernilai sehingga RM15,000.

Untuk maklumat lanjut, layari http://byd.simedarbymotors.my/ atau ikuti laman Facebook atau Instagram BYD Cars Malaysia. Untuk pertanyaan, hubungi talian 1300-38-1888.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved