fbpx

Pameran kereta IAM-MIME kini berlangsung di MITEC, KL

IMG_1617

ACARA International Modifief (IAM) Kuala Lumpur dan Malaysian International Motor Expo (MIME) ‘membuka pintunya’ kepada pengunjung bermula hari ini hingga 29 Oktober 2023 di Pusat Pameran dan Perdagangan Antarabangsa Malaysia (MITEC).

Dianggap sebagai acara penalaan kereta dan gaya hidup terbesar di rantau ASEAN, acara ini menampilkan koleksi terbaik kereta yang telah dimodifikasi, di samping barisan model terkini, kenderaan elektrik (EV) dan jentera 4X4.  Acara ini disokong oleh Institut Automotif, Robotik dan IoT Malaysia (MARii).

Untuk peminat modifikasi, IAM akan menawarkan hampir 100 anugerah individu kepada pemenang dalam kategori masing-masing yang termasuk Distinctive Awards, Style Awards, Car Audio Awards, Performance Awards, Distinctive Build Awards dan pelbagai lagi.

Acara tahun ini juga bakal menyaksikan penglibatan nama-nama besar seperti JWide, Qartel, Vertex, Street Garage, SpeedSyndicate,, B.A.R, Bambush, Bon Stylo dan Blackmailz.

Dengan kerjasama MIME, acara ini juga akan menampilkan Electric Vehicle (EV) Fest di mana pengunjung boleh melihat dengan lebih dekat dan memandu uji pelbagai jenis EV dengan lingkungan harga antara RM100,000 hingga RM500,000.

Selain itu, MIME juga menyediakan bahagian outdoor khas yang dinamakan 4X4 Xchange bagi mempromosikan gaya hidup lasak, sukan off-road serta barangan-barangan trak pacuan empat roda.

Tarikan-tarikan lain yang menanti pengunjung termasuk bahagian “Your First Dream Car Selection”, pameran JPM Museo, pameran supercar dari Utama Motors, pameran Tamiya, kereta kawalan jauh, festival muzik dan banyak lagi.

Acara ini berlangsung dari jam 10 pagi hingga 10 malam. Tiket dijual pada harga RM30 dan boleh dibeli di pautan https://ticket.malaysiamotorexpo.com/ atau di http://t2u.asia/e/31710?sec=36057http://t2u.asia/e/31710?sec=36057, serta di tiket kaunter. Kanak-kanak bawah 12 tahun masuk percuma dan perlu diawasi oleh sekurang-kurangnya seorang dewasa.

 

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved