fbpx

Aplikasi Toyota MY App dikemas kini untuk lebih mudah digunakan

toyota my app thumb

UMW Toyota Motor (UMWT) mengumumkan pelancaran aplikasi Toyota MY yang ditambah baik. Boleh digunakan sama ada pada platform iOS atau Android, aplikasi telefon pintar itu menggabungkan Toyota Drive dan Toyota 24Seven menjadi satu aplikasi mudah.

Ia direka untuk solusi pemilikan kenderaan yang memudahkan pengguna dan sesuai untuk menguruskan fungsi-fungsi kenderaan.

Presiden UMWT, Datuk Ravindran K berkata, “Toyota mengampilkasikan falsafah ‘kaizen’ yang bermaksud tambah baik secara berterusan. Ianya bukan diamalkan pada reka bentuk dan pembuatan kenderaan, tetapi juga kepada pengalaman pelanggan kami.”

Pemilik Toyota kini boleh mengakses segala maklumat kenderaan, membuat temu janji servis, melihat kutipan mata Loyal-T, memohon bantuan 24Seven, mencari pusat servis berdekatan, dan membuat pelbagai fungsi dengan mudah pada aplikasi baharu ini.

Aplikasi ini juga akan menjadi platform pusat untuk pelbagai berita dan promosi terbaharu dari Toyota.

Dengan pengenalan aplikasi baharu ini, kedua-dua aplikasi Toyota Drive dan Toyota 24Seven akan ditamatkan. Anda boleh muat turun aplikasi baharu Toyota MY App di pautan-pautan di bawah:

Peranti iOS: https://apps.apple.com/my/app/toyota-drive/id1182883397
Peranti Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=umwt.com.toyotadrive.android

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved