fbpx

BYD buka outlet baharu di Kuching dan Alor Setar

BYD Kuching 02

PENGELUAR kenderaan elektrik BYD terus memperkukuhkan kehadirannya di negara ini dengan pembukaan dua lagi outlet baharu, kali ini di Kuching dan Alor Setar.

Di Kuching, BYD telah melancarkan sebuah bilik pameran mall-concept dengan kerjasama pengedar rasmi BYD di Malaysia iaitu Sime Darby Motors dan Regas EV Auto Sdn Bhd selaku pengedar tempatan.

Terletak di tingkat bawah City One Megamall, bilik pameran berkeluasan 3,000 kaki persegi itu beroperasi sebagai pusat 1S (jualan) dengan mempamerkan model-model terbaru BYD. Ia dibuka dari 10 pagi hingga 10 malam.

Pelanggan yang ingin mendapatkan sokongan selepas jualan boleh mengunjungi pusat servis BYD yang terletak di No.8  Jalan Tun Jugah. Dilengkapi dengan dua ruang servis, ia dibuka dari 8.30 pagi hingga 5.00 petang pada Isnin hingga Jumaat, dan 8.30 pagi hingga 12.00 tengahari pada Sabtu.

Sementara itu, outlet baharu yang dibuka di Alor Setar merupakan sebuah pusat 3S yang menawarkan perkhidmatan jualan, servis dan alat ganti.

Dioperasikan oleh Hong Thai Motor Trading Sdn Bhd, ia dilengkapi dengan lima ruang servis dengan tiga pegawai perkhidmatan pelanggan bertauliah untuk menawarkan kemudahan kepada pemilik BYD di kawasan sekitar.

BYD Alor Setar beralamat di No 222, Lot 89, Phase II, Perusahaan Mergong, Jalan Gangsa, Kawasan Perusahaan Mergong Ii, 05150 Alor Setar, Kedah.

Bilik pamerannya dibuka setiap hari dari 8.30 pagi hingga 6.30 petang, manakala pusat servis dibuka dari 8.00 pagi hingga 5.30 petang pada Isnin hingga Sabut.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved