fbpx

Jimat sehingga RM23,000 untuk model Volkswagen IQ.Drive – Tiguan, Golf GTI, Arteon

vw gemilang deals 02

VOLKSWAGEN Passenger Cars Malaysia (VPCM) mengumumkan promosi Gemilang Deals sempena sambutan Merdeka dan Hari Malaysia.

Kempen tersebut menawarkan penjimatan sehingga RM23,000 untuk model-model Volkswagen yang dilengkapi sistem IQ.Drive iaitu Tiguan Allspace, Golf GTI, dan Arteon R-Line 4Motion.

Sah sehingga 31 Oktober, senarai promosi Gemilang Deals adalah seperti berikut:

Bergantung kepada mode, IQ.Drive membawakan beberapa ciri bantuan pemandu termasuk Front Assist, Adaptive Cruise Control, Side Assist, Rear Cross Traffic Alert dan Lane Assist.

VPCM juga akan mengadakan Jelajah Volkswagen bermula 6 hingga 10 September 2023 di pusat membeli-belah 1Utama. Terletak di Oval New Wing, tarikan utama jelajah berkenaan ialah debut umum model Golf R yang bakal dilancarkan tidak lama lagi.

Dijangka ditawarkan pada harga di antara RM330,000 hingga RM350,000 seunit, Golf R pemasangan tempatan (CKD) itu hadir dengan R Performance Package sebagai ciri standard.

Pakej itu merangkumi ekzos titanium Akrapovič, mode Drift dan Special, spoiler belakang baharu serta rim aloi Estoril bersaiz 19-inci.

Lihatkan Ulasan (1)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved