fbpx

Subaru Car Challenge kembali ke Malaysia, peluang menangi XV baharu

Subaru Car Challenge 2023

SELEPAS kali terakhir diadakan pada 2019, acara Subaru Car Challenge akan kembali ke Kuala Lumpur dengan membawakan pelbagai hadiah menarik termasuk hadiah utama berupa sebuah Subaru XV 2.0i-P EyeSight.

Untuk peringkat Malaysia, Subaru Car Challenge akan diadakan di Plaza Arkadia, Kuala Lumpur pada 16 September 2023, dari jam 9 hingga 4 petang.

Dalam cabaran ini, 80 peserta warga Malaysia berusia 20 hingga 50 tahun akan mempamerkan ketahanan masing-masing dengan meletakkan tangan mereka pada salah satu daripada empat buah kereta yang disediakan.

Setiap kereta mempunyai 20 pelekat tapak tangan dan peserta harus meletakkan tangan masing-masing pada pelekat mengikut nombor yang akan dicabut secara rawak selama enam jam.

Peserta yang gagal berbuat demikian akan disingkirkan daripada pertandingan. Lima peserta terakhir yang tinggal akan memenangi memenangi hadiah tiket pergi balik dan penginapan selama empat hari tiga malam di Singapura.

Lima peserta ini akan mewakili Malaysia dalam acara Tan Chong Car Challenge 2023, di mana mereka akan bersaing dengan peserta-peserta dari Kemboja, Singapura, Vietnam, Hong Kong, Filipina, Taiwan dan Thailand untuk merebut hadiah utama. Acara ini akan diadakan di Ngee Ann City pada 4 dan 5 November 2023.

Untuk maklumat lanjut mengenai Subaru Car Challenge 2023 dan memuat turun borang penyertaan, layari laman web Subaru Asia.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved