fbpx

Shell lancar aplikasi mudah alih – boleh tebus bahan api, kumpul mata BonusLink

Shell App 01

SHELL Malaysia telah melancarkan aplikasi mudah alih tersendiri yang direka yang membolehkan pelanggan mengisi minyak dengan lebih mudah dan membuat pembayaran dengan lebih selesa tanpa perlu keluar dari kereta.

Dinamakan Shell App, ia dilengkapi dengan sistem pengesahan keselamatan 3-D Secure sebagai jaminan kepada pengguna untuk pengalaman yang lebih selesa dan bebas daripada ancaman penipuan siber.

Dengan Shell App, pelanggan kini boleh menebus bahan api atau croffle kegemaran mereka sambil mengumpul mata ganjaran. Menerusi integrasi BonusLink di dalam aplikasi itu, pelanggan boleh mengumpul mata BonusLink daripada 3,000 peniaga, pada masa yang sama tebus ganjaran eksklusif dari Shell.

Selain itu, aplikasi ini turut menawarkan promosi dan tawaran yang diubah suai mengikut cita rasa mereka. Pengguna Shell App juga boleh memantau setiap perbelanjaan dan mata BonusLink yang terkumpul dalam aplikasi ini.

Pelanggan juga boleh menggunakannya untuk meninjau lokasi stesen-stesen Shell berdekatan serta fasiliti dan kemudahan yang tersedia seperti surau, ATM, Shell café atau pusat cuci kereta.

“Shell App bukan hanya memudahkan pelanggan kami untuk membuat pembayaran minyak dengan lebih selamat dari dalam kereta, malahan memastikan perjalanan mereka lebih mudah dan memberi lebih ganjaran. Harapan kami adalah untuk menyediakan pengalaman yang menyeluruh dan menjadikan segalanya lebih selesa untuk anda,” kata Seow Lee Ming, Pengurus Besar, Mobiliti, Malaysia.

Shell App kini boleh digunakan di 650 stesen minyak Shell dan dijangka tersedia di seluruh negara menjelang akhir tahun 2023. Untuk muat turun, layari Apple App Store dan Google Play.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved