fbpx

Kempen ‘Treat Your Audi’ tawar pelbagai diskaun perkhidmatan selepas jualan

Treat Your Audi 2

PHS Automotive Malaysia (PHSAM) telah melancarkan kempen selepas jualan ‘Treat Your Audi’ yang bermula dari 1 Julai hingga 30 Septemnber 2023.

Kempen ini menawarkan pelbagai kelebihan dan sokongan untuk meningkatkan pengalaman pemanduan yang lebih selamat kepada para pemilik Audi.

Menerusi kempen ini, 30 pemilik Audi yang membuat perbelanjaan minimum sebanyak RM800 ke atas Pakej Pembaikan Audi atau langganan Audi Plus berpeluang memenangi barangan eksklusif Audi pada setiap bulan.

Sepanjang tempoh kempen, pelanggan Pakej Pembaikan Audi akan menikmati potongan harga bermula 30 peratus untuk set brek yang merangkumi cakera brek, brek pad, penyerap hentakan, galas dan tali sawat pemasaan.

Tawaran-tawaran eksklusif turut diberikan ke atas kenderaan berusia lima tahun dan ke atas menerusi program Audi Plus.

Pemilik bakal menikmati diskaun servis penyelenggaraan sebanyak 10 peratus dan tiga baucar diskaun servis yang boleh digunakan dalam tempoh tiga tahun selepas mendaftar.

Bukan itu sahaja, pemilik akan menerima sokongan Bantuan Tepi Jalan Audi di seluruh negara sehingga 12 bulan bermula dari tarikh penebusan baucar.

Sebagai tambahan, pelanggan yang memberi bateri baharu Audi akan layak untuk mendapat penjimatan sebanyak 20 peratus.

Pemilik tidak perlu bimbang kerana hanya alat ganti tulen akan digunakan jika ada sebarang pembaikan perlu dibuat di Audi Center. Diagnostik, servis dan pembaikan dilakukan oleh juruteknik yang terlatih.

Para pemilik kenderaan import parallel turut dijemput untuk memanfaatkan kempen ini dengan membawa kereta mereka ke mana-mana Audi Center bagi membuat Pemeriksaan Kondisi Audi (Audi Condition Check, ACC).

Pemeriksaan komprehensif itu akan menilai kondisi sesebuah kenderaan bagi memastikan aspek kebolehpercayaan, prestasi dan memberi ketenangan minda kepada pemiliknya.

Audi mencadangkan agar servis dilakukan pada setiap 12 bulan atau 15,000 km untuk memastikan kereta mampu berfungsi sebaiknya.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved